**My little Miss drama and I** Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg bare lurer; for første gang jeg var hoss legen var jeg ca 9.uker da veide de meg osv... Men nå er jeg 16.uker og var hoss jordmor i går da var det bare urinprøve.. Vil jo vite om jeg har gått opp eventuelt hvor mye!? Noen som vet?!?!
findus Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Vanligvis skal man veie seg hver gang man er til kontroll. Kanskje de glemte det eller trodde du hadde gjort det selv? Pussig at de ikke spurte, i hvert fall.
**My little Miss drama and I** Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Hmm ja merkelig synes jeg... Men hun var i grunnen ganske dårlig... spurte om VELDIG lite.. pratet for det meste om mat og det vet jeg ganske mye om så.. trur det blir legen neste gang!!!
snartmammapåny Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 min jm veide meg ikke, hun bare så på meg og konstaterte at jeg neppe kunna ha gått opp noe... javel ok... Legen min veier meg hver gang, til og med når jeg var innom på en ekstratime pga kynnere...får intrykk av at legen min er mer nøye på den helsedelen av graviditeten (vekt, blodtrykk, blodprosent ol.) mens jm er mer på mat og fødsel og det psykiske....
nutri Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Har ikke blitt bedt om å veie meg på noen av kontrollene. Den ene gangen ba jeg selv om å bli veid, av nysgjerrighet. Legen min sa at det ikke var noen fokus på mors vekt lenger, fordi det varierte så mye fra person til person (og svangerskap til svangerskap). Så lenge mor og barn var i fin form, så var det viktigst. Legen måler jo symfysemål, det er bedre indikasjon på barnets utvikling enn hvor mye mor går opp i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå