Larviksjenta. nr4? Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 noen som vet det.. må slimproppen ha gått? må man være moden? Må man ha no åpning fra før?! Jeg og to venninner som snakket om det her om dagen og lurer på det..
Yvonnemor Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Man må jo være klar for fødsel i forhold til termin, ofte gjøres dette på overtidskontroller. Jeg var ikke spesiellt moden, slimproppen hadde ikke gått (så forøvrig aldri noe til den), og jeg hadde ikke åpning i det hele tatt. Men jeg var laaangt over termin...
snopeguri:-) Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Føler meg litt dum spørre om dette, men hva innebærer det å "bli strippet"?
Nr3 i 2012 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 De kjenner om det er åpning. Hvis de har mulighet til å få en finger eller to inn kan de røske litt oppi der for å irritere. Dette setter ofte fødselen i gang. Jeg ble strippet i går. Jordmor kunne da kjenne hodet på bebien min. Hun kjente at han beveget på hode når hun tok på det. Ganske artig!
Larviksjenta. nr4? Skrevet 2. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2006 takker for alle svar.. hadde ikke tenkt til å spørre jordmor om det nå assa, hehe, vi bare fant ikke noe info om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå