Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk merke at det val halloween i går ja... Hadde kjøpt inn litt av hvert godteri i tilfelle det skulle ringe på døra... Det gjorde det ikke...så masse godteri til meg :))

Hørte i går kveld at det smalt i veggen, og gikk ut i fra at det var en snøball, men neeeida, så nettopp at det er EGG!!

Så nå må jeg ut og vaske!!! Nedover heile veggen...

Syntes det var artig at halloween-tradisjonen hadde kommet hit jeg, men ikke når det skal være slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off....egg, skikkelig irriterende. Ikke noe gøy i det hele tatt. Sikkert ikke så lett å få det bort heller.

Du får gå inn etter du har vaskt å kose deg med snopet du ikke fikk gitt ut igår:)

Skrevet

her var det masse snø og sterk vind, så ingen gadd å ringe på vår dør :P synes det er teit med halloween uansett... gi godteri som bare ødelegger tenna til barn.. neh takk

Skrevet

Å, da hadde jeg blitt irritert ja...... du som hadde vært "snill" og kjøpt inn godis og alt.... Det hadde nemlig ikke vi- jeg glemmer hele halloween jag, er ikke så opptatt av det.... Så når det ringte på her fant bare mannen min er sjokolade i kjøleskapet, og det var den derre møkkavonde kjempemørke sjokoladen med appelsinsmak som liksom skal være litt "sunn" da........ Tror dere de barna var skuffa eller??? :o)

Skrevet

Hehe, de fikk da noe i hvert fall ;)

Her var det lite suksess å få bort egget for det har frosset fast! Æsj!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...