minnimommo Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 hvilken skal vi velge, hva er bra kvalitet?
Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hvilke funksjoner trenger du da (liggestilling, kalesje, etc.) MacLaren går for å være "best i byen" når det gjelder paraplytriller - noe også prisen gjenspeiler. Det er veldig bra vogner, men jeg tror det er fullt mulig å få en solid og god paraplytrille uten å betale 2000 kr for den. Det eneste jeg bevisst styrer unna er Carena.
minnimommo Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 er vel ingen paraplytrille det vel!?(iallefall ikke det jeg vil kalle paraplytrille) er dessuten avhengig av både kalesje og tilnærmet full liggestilling!
milli-augustgutt Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Hei, jeg synes du bør ta en titt på Peg Perego Pliko 3 trillen. Den selger de på Fru Lyng. Det koster kr 2.500,-, så er ganske dyr. Men, den er stor og stødig, og jeg bruker min softbag fra Teutonia i den nå som babyen er liten. Er veldig fornøyd med den, og har hatt lik vogn også til våre to eldre barn. Trillen er lett å slå sammen, og tar liten plass i bilen:-).
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 har carena lieback..og syntes den funker helt fint til vårt bruk; handlig, flyplassvogn...hvis vi skal noe raskt så er den med i bilen...så det kommer vel ann på hvor mye den skal brukes.
milva76 Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Den skal jeg kjøpe også. Vurderer den utgaven som heter Pliko P3 Pramette. Den kan vendes mot den som triller også og kan brukes med softbag. Reiser mye og den er perfekt på tur fra nhyfødt og oppover. God demping og stor, god sittedel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå