Gå til innhold

åååhhhh.....mildt sagt irritert.

Anbefalte innlegg

åååhhh......

Er så irritert.

Vi vant budrunden på drømmehuset vårt for 1 mnd siden. Og var kjempeglad for det. Men i mistet vi det. Dette fordi delingen av tomten ikke gikk opp. Og selgeren får ikke lov å selge huset av kommunen:(

Jeg som hadde innredet huset i tankene mine og var klar til å flytte om 3 uker. Er så skuffet!!

Nå må vi begynne på an igjen med leting etter en plass å bo, budrunder osv...

Ikke nok med det, men den bærbare datamaskinene min gikk i stykker samme dag. Så nå får jeg låne samboers om ettermiddagene.

Trenger noen oppmuntrene ord her.....:)

Håper dere har noen bedre dager enn meg:)

Fortsetter under...

Nei huff så kjedelig da.

Når du har sett for deg hvordan alt skal bli å så går alt i vasken-da hadde jeg og blitt sur.

Jeg skal krysse fingrene for at dere finner drømmehuset fort:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Annonse

Gud, så kjedelig!! Du har god grunn til å være fortvila. Vi kjøpte også hus for 2 mnd siden og skal flytte inn etter nyttår. Tror jeg hadde blitt råskuffa hvis vi plutselig ikke hadde fått det likevel! Man blir jo så innstilt på at her skal vi bo og begynner å legge planer...

Huff, dere får smøre dere med tålmodighet så kommer det nok et nytt drømmehus til salgs snart:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...