*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 neh, ikke akkurat.. spiste litt mat nå.. alt kom opp igjen.. dere som har hatt det sånn, hvor lenge har dere kastet opp? verste er at jeg ikke er kvalm heller.. alt bare kom opp.. er 13+3..
Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 da jeg var kvalm gikk jeg vel å kastet opp i to uker eller noe..men jeg har vert MEGET heldig!! er jo mangen som er syke tre mnd å gjennom hele svangerskapet.. det varierer fra person til person... håper du ikke går så lenge med det heller..er rett å slett for *****
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 ja, jeg har gått frem til uke ti/elleve med døgnkvalme.. men de siste ukene har jeg nesten ikke vært kvalm , har faktisk kastet opp kun en gang før. ( i sv) og det var pga svingete veier.. nå kom alt opp med en gang jeg spiste.. uten at jeg var kvalm.. ikek no godt
Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 nei det er noe herk... men du sier du ikke er kvalm? det er jo et lite pluss? for meg var det kvalmen som tok knekken på meg.. verste jeg har vert med på... skulle gitt deg noen råd men var dessverre ikke noe som virket på meg. absolutt ikke noe.. sove lenge,unngå morgenene om du har mulighet til det!!
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2006 jeg sover lenge. hehe.. i dag blei jeg vekt halv et, fordi vi sku ut å handle hehe..
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2006 joda. . me pleier å sove til et to tida
Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 hehe ja det gjorde jeg også før.. klarer ikke det nå lenger.. hehhe er blitt en morgenfugl;)
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2006 hehe. ja, blir vel det etterhvert jeg å.. blir en anna dans her etterhvert. men er jo bare sunt det da
Gjest Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 ja er ikke noe galt i å stå opp tidlig.. må jo bli vant til det som sagt heeheh... litt kjedeli at det blir så mange lange dager eneste.. er for det meste alene.. sambo jobber i en uke på og kommer hjem en uke liksom..
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2006 uff.. det er kjedleig da.. min er hjemme hver dag han.. men er litt slitsomt det å.. spes når hormona svinger i kroppen
Gjest Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 ja merker det godt når han har vert hjemme noen dager.. hehe.. har hendt det har komt noen gloser ut av munnen min der jeg sier jeg er lei av at han er hjemme.. heheheh... stakkars....
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 1. november 2006 ja uff. kicka på min i stad jeg.. han sa han hadde lyst på pizza.. en gang. to ganger. tre ganger.. og fortsatte.. da blei jeg irritert... er vel ikke noe poeng å sitte å gjenta seg sjøl flere ganger vel?
Gjest Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 nei det er jo bare å irritere på seg.. da kan han bare få det slengt i fjeset..hehhe.. er så kjendt på det området.. min irriterer så mye at det skulle ikke være lovlig..
Gjest Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 En liten trøst er at det kommer seg nok.. Jeg drev å kasta opp til uke 17, ble satt på kvamlestillende midler etter det frem til uke 20, slutta med de 19 + eller noe :-) Men nå er formen fin!
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 1. november 2006 hehe.. ja det er noe med dissa mannfolka og irritering sånn .. hehe.. men han gikk opp han.. bli furt for at jeg sa fra til han.. så nå setter han sammen klesskapet vårt
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 1. november 2006 ja uff. men erikke kvalm heller(nå) ble bare uggen etetr jeg kasta opp.. baaaah.. finnes negative sider vd p være gravid å
Gjest Skrevet 1. november 2006 #18 Skrevet 1. november 2006 hehheh ja viss du setter dem på plass så blir de ikke blide!! hahaha..syns det er litt morsomt jeg.. at de kan ta sånn på vei fordi VI blir sure fordi DE plager oss..heeh
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 1. november 2006 jepp. .e r vel bare sånn å være mannfolk vel? hehe.. neida.. de er jo gode å ha og da hehe
Gjest Skrevet 1. november 2006 #20 Skrevet 1. november 2006 ja hadde ikke klart oss uten dem heller..
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 1. november 2006 nope.. du er gravid du å? langt på vei da?
Gjest Skrevet 1. november 2006 #22 Skrevet 1. november 2006 det er jeg vet du.. er 18 uker+5 idag du da?
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 1. november 2006 13+5 .. trur jeg skrev 13+3 øverst, men er 13+5.. går litt feil i talla på laptopen hehe
Gjest Skrevet 1. november 2006 #24 Skrevet 1. november 2006 ja det er fort gjort hehe...spennende tid dette her...
*ønsker nr 2* Skrevet 1. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 1. november 2006 det er det. synes tida går så sakte jeg hehe.. vært på ul ennå ell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå