Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Er det noen som har noen gode halser å anbefale til en to-åring. En med god lengde på halsen, og ikke disse korte til reima. Gjerne ein som er strikka? Noen som vet hvilke butikker man bør kikke innom?
May36 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg har en supertynn i ull og flere grovere som ikke er ren ull. Er like fornøyd med både den dyre i ull og de billige fra en av kjedebutikkene. Jeg kjøpte i jenteavdelingen, for det er helt umulig å finne hals til gutter som er ensfargede. Tror det var enten Lindex eller Kappahl jeg kjøpte de med høy hals, mest sannsynlig Kappahl. Veldig gode.
kreps-76 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Se hos nostebarn.no og krabaten.no Begge selger gode ullklær, bl.a hals.Du bør velge en av ull da det også isolerer og holder varmen om barnet blir fuktig.
2barns mor Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 KappAhl har helt svarte på gutteavdelingen. Jeg skulle ha en ensfarget mørk en til jenta mi, å måtte på gutteavdelingen. Ellers så har jo kjedebutikkene mange fine jentehalser - sikkert guttehalser også. Har kjøpt ett par på H&M, med like votter og lue til.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Fant en på gutteavdelingen til H&M i bomull som virker veldig OK. Nå gjelde det bare å teste den på datteren min
Ompalompa Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Vi har kjøpt hals på Nøstebarn og er kjempefornøyde med den. Den er god og lang og later ikke til å klø. Den har dessuten skikkelig lange "klaffer" nedover brystet og ryggen (rekker ned halve ryggen), så hun er lun og god over lungene også. Har brukt den som "halv ullgenser" før det ble minusgrader for et par dager siden. Selvfølgelig 100 % ull, som det meste på Nøstebarn er. Anbefales på det varmeste, bokstavelig talt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå