vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Har en sønn på 19mnd som slår.. Og det er ikke lite heller.. Han vil ikke høre i det hele tatt! Noen tips??
en bergenser & en texaner Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jenta mi på nå 18 mnd gjorde akkurat d samme. Hun bare lo av d, sjøl om vi satte i til henne. Så fikk jeg et tips fra farmoren min, som gikk ut på å bare avlede det. Når jeg f.eks såg at hun skulle til å slå så spratt jeg opp å pekte i taket å sa " oi se flua" (eller noe sånt). Hehe. Og hun har ikke slått siden. Måtte avlede det ett par ganger, så bare sluttet hun med det Funket bra for oss
-maria- Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Sønnen min slår også. særlig når han blir ivrig eller når vi leker og han har det så gøy at han ikke vet hva han skal gjøre av seg. Da kan han finne på å slå meg i fjeset med et smell. Noen ganger slår han storesøster også. Særlig når hun ser på TV. Jeg tar det som et tegn på at han er frustrert fordi han ikke kan uttrykke seg og slår søs når han vil ha hennes oppmerksomhet. Sånne ting går seg til når de får mer språk. Når han slår sier jeg rolig nei og forklarer at det gjør vondt osv. Må bare være tålmodig. Det går seg nok til. HAndler mye om frustrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå