Gå til innhold

Dette er urettferdig og alt er meningsløst...

Anbefalte innlegg

Dette gikk ikke bra denne gangen heller....snufs.... Snakket med ciconia idag tidlig og jeg begynte å gråte mens jeg snakket med legen... Mitt egg hadde ikke blitt befruktet.... Jeg var bare lei... Skjønner ikke at det er mulig..... Spurte om vi ville komme til klinikken å snakke med legen der. Gråt en time til på hotellrommet, så dro vi. Spurte om det var noe spes jeg kunne gjøre osv..... Vi var bestemt på å starte igjen så fort vi kan. Selv om livet er så urettferdig og jeg bare hadde lyst til å stoppe alt og bli liggende under dynen i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid, skjønner jeg jo selv etterhvert at det ikke går. Er jo faktisk ingen ting som blir bedre av det. Er nødt til å fortsette å leve. Det høyeste ønske er jo å bli gravid, så da må vi jo bare bli det da.....Hjelper ikke å forsyve det. Vet fra tidligere at det har hjulpet å starte å tenke på neste forsøk.

Så nå ser vi frem mot neste forsøk. Denne gangen skal jeg prøve kort stimulering. Så jeg starter med sprøyter på dag 2 i syklusen, ingen spray!!!!!!!!!!!!!!!! hurra!!!!!!!!!!!!!!!!! Når eggposene er 14mm, skal jeg ta sprøyter for å forhindre el. Det er bare så utrolig deilig:o) Da går tiden fortere og det er ikke lenge til vi skal hit igjen. Normalt får man mensen fra 1-3 uker. Så da blir det forhåpentlighvis tur igjen i beg av des.

Godt jeg skriver dette nå, hadde jeg skrevet i dag tidlig, var bare alt pyton, var såå langt nede og følte meg bare tom........

Sunniva78: Så innlegget ditt, tusen takk for at du tenker på meg:o) Det varmer.

Stor klem

Fortsetter under...

Å nei, da gikk det til h... altså....

Huff, tenker masse på deg nå...!

Synes det er helt utrolig at du klare å se framover med det samme, det står det respekt av Brumm!

Men som du sier selv, det nytter ikke å grave seg ned.

Synes selv det beste er å planlegge nytt forsøk fort, ellers hadde jeg gått på veggene!

Nå får du få ut all frustrasjon, sinne og tårer, slik at du er fit for fight igjen! Og DA skal du klare det:-)

Klem-

DU ER KJEMPETØFF JENTA MI..... PÅGANGSMOT TIL TUSEN!!!!

Neste gang sitter den....!!!!!!!!!!!!! glad i deg.. og tenker på deg/dere hele tiden... og jeg savner dere..

STOR KLEM FRA OSS..

Kjære kjære godjenta :o)

Det er så urettferdig.....

Jeg har rett og slett ingen ord og komme med... Man må bare la følelsene komme og forsøke å få ut tristheten og de vonde følelsene....

Vet hva du snakker om ang.telefonsamtalen... Jeg begynte også å gråte da St.Olav ringte og sa at eggene hadde dødd under opptining... Det er så vondt. Når man ikke engang får prøvd, men må reise hjem uten så mye som et ørlite håp..... *sukk*

Men jeg vet at du kommer tilbake vennen! Og jeg skal gjøre det jeg kan for å gjøre deg positiv igjen. Jeg vet at inni deg bor en sterk og tøff jente med masse pågangsmot. Og de kvalitetene vet jeg vil komme tilbake når den verste skuffelsen har lagt seg.

Vit at jeg tenker masse på deg og forbanner den urettferdige verden vi lever i.

Mange mange gode klemmer fra meg!!!

Annonse

ufff det var trist og lese brumm:(

det er sååå urettferdig og meningsløst at ting som det skjer..

det er godt at du kommer igang fort igjen,slik at man har noe og se frem mot..

det skal ordne seg til slutt skal du se,med din ståpå holdnig så må du lykkes engang,det er jeg sikker på..:)

trøsteklem fra

Dere er virkelig de beste å ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lurer på hva jeg skulle gjort uten dere. Det er dere som hjelper meg til å kunne se fremover! Det at jeg vet at jeg ikke er alene, hjelper mye. Jeg vet at dere skjønner og forstår hvilket helvete vi faktisk går igjennom her. Så mye støtte og varme ord:o) Dere er enestående!!!

Synes egentlig ikke jeg er spesiell tøff... Men etter hvor "bra" jeg har det nå, så er jeg vel kanskje det. Men kjenner jo litt at, "hvilket valg har jeg"??? Enten kan jeg grave meg ned eller fortsette å leve. En skal jo kunne fungere i hverdagen også. Lærte egentlig mye av mitt første avbrutte forsøk. Jeg begravde meg under dynen. Hadde aldri trodd noe slikt skulle skje....hadde jo ikke kommet oss til Danmark en gang. Jeg avlyste alle avtaler, ville ikke snakke med noen, bare gravde meg ned og syntes forferdelig synd på meg selv. Hadde jo selvfølgelig grunn til det. Min beste venninne prøvde å få meg ut. Hun ville jo bare mitt eget beste. Mamma prøvde å få meg ut, og sa at ingen ting ble bedre av å ligge under dynen. Men hva var poenget med å komme ut tenkte jeg... Venninnen min kom og hentet meg... Jeg hadde ikke noe valg..... Og DET var noe jeg var veldig taknemlig for i etterkant. Vi satte oss på en cafe, med solbriller på, og ingen jeg kjente var der.

Jeg innså jo at jeg var nødt til å fortsette å leve. Og det eneste ønske mitt er jo å bli gravid.... Og det blir jeg ikke ved å grave meg ned. Det blir jeg ved et nytt forsøk. Så jeg var jo nødt til å se frem mot neste forsøk om jeg skulle bli gravid.

Så det er dette jeg tenker på når alt bare er forferdelig og da dette forsøket OGSÅ gikk rett vest...

En trenger noe å se frem til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og må jo tenke positivt selv om det ikke er lett...

Og vi kan alle hvis vi vil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem

Dette var virkelig leit Brumm..

Du har virkelig hatt en tøff dag i dag,og ord blir vel fattige til trøst...

Sender deg en god klem,ta vare på hverandre dere to..

Det bare må være deres tur neste gang !

Klem fra

Annonse

Huff,dette var trist Brumm. Livet er desverre urettferdig.Men vi er sterke jenter som kommer oss opp igjen,selv om det kanskje ikke virker sånn nå. Men du ser iallefall frem mot neste forsøk og det er jo positivt.

Håper det går bedre med deg Brumm og at du tar godt vare på deg selv og mannen. Ønsker deg masse lykke til på neste forsøk.

Stor trøsteklem fra-

Gjest Bjørnen Collargol

Livet er virkelig urettferdig må jeg si...... Så ufattlige trist at det ikke skulle gå denne gangen heller.

Men du er fortsatt ved godt mot ser jeg og det er vel deilig å se at det ikke er så lenge å vente før dere er i gang igjen.

Jeg skal krysse fingrer for at dere får det til neste gang, og så blir vi vel gående å ruge omtrent samtidig vi da tenker jeg :-)

Her kommer en stor og god klæm fra

Huff Brumm...

Dette var ikke noe greit.

Jeg føler så utrolig med deg, og synes du er utrolig flott som greier å se fremover sånn som du gjør. En inspirasjon for oss alle her inne!

Jeg heier på deg fremover mot et nytt forsøk - skal krysse alt jeg har for deg.

Masse varme klemmer fra

OFF!! Hvor tar du kreftene fra Brumm???

Jeg forstår det ikke... Selv har jeg mislyktes 3 ganger selv, og er i gang med det 4, og har ikke mot i det hele tatt.

Jeg tror fremdeles ikke at jeg blir gravis på denne måten, selv om legene gir oss gode sjanser.

Du er en helt i mine øyne som klarer og være så positiv! :-)

Og jeg skal krysse fingre og tær for deg, håper så inderlig du blir mamma:-)

Hei dere skjønne jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke vært på nett på noen dager. Brumm mannen og jeg har kost oss, vært ute på byen og "levd livet" da vi har hatt barnevakt. Kjempe deilig og viktig at vi har fokusert litt på oss:o)

Hadde det ikke vært for dere fantastiske jenter, hadde jeg nok ikke hatt så mye mot!!! Tusen takk!!! Dette er noe vi alle sammen skal klare-sammen:o) Vi støtter hverandre i nedturer og gratulerer hverandre i oppturer. Vi forstår hverandre fordi vi er i samme situasjon:o) Selv om vi alle er forskjellige og har forskjellige meninger, takler vi ting ulikt også. Men en ting vi alle må, er å se fremover!!!

Tusen millioner takk til dere alle, for hyggelige trøstemeldinger. Det varmer å lese dette:o)

Lykke til ALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kjempe klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...