*meg&gull* Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Heihei! Jeg er en jente på 21, og er ny her:) Nå har jeg og kjæresten prøvd i over 2 år på og bli gravide, så er redd det er noe galt. (har vel og merke ikke prøvd for "fullt" før det siste året) Sluttet på p-pillen for over 2 år siden, og etter det kunne det gå måneder mellom hver mens. Det siste året\halvåret har dette blitt mer regelmessig, (etter noen hormonkurer), men nå igjen har jeg gått ca. 2 uker over tiden. Har selvfølgelig tatt utallige tester, men fortsatt negativt.. Var hos gynekolog for ca et år siden, og fannt ikke noe galt. Jeg lengter så forferdelig etter og få barn!! Nå har jeg fått kjøpt meg 40 eggløsningstester, så håper på at ihvertfall en av de blir positive.... Noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre? Burde jeg gå til noen spesialist, eller er det for tidlig? I og med at jeg har hatt så uregelmessig mens, så regner jeg med at det er meg og ikke typen det må være noe galt med... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6919977-hva-er-feil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jåsjenta Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Har du vært til utredning da? Er vanlig å begynne med det ettet 1 år. Vi har og prøvd i overkant av 2 år, og er midt i utredninga. Typen har tatt 2 sædprøver(den første var dårlig, den andre var normal), og jeg har vært til innvendig ul. Skal den 9/11 inn til lap for å sjekke om kanskje egglederne er tette, samt fjerne cyster. Så er det bare å håpe at alt er i orden, og at jeg får pergo... Ønsker deg lykke til, og håper du finner ut av det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6919977-hva-er-feil/#findComment-6922091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå