Gå til innhold

åååå

tingeling81

Anbefalte innlegg

Fann i dag ut at det er ei på jobben som har termin samme dag som eg skulle hatt, og ei dagen etterpå...+ ei til eit par veker før... Korleis går det an! Ikkje så lett å la vere å tenke på at eg mista då. Måtte berre få det ut, ikkje så mange som veit at eg har mista... Tenk kor koseleg om eg og hadde fått då! men satsar på at eg kjem etter om ei lita stund...

Fortsetter under...

Hei

Har opplevd akkurat det samme....

Det var fælt å se hvordan magen vokste og tilslutt se den nydelige jenta som ble født...

Har god kontakt med mor og barn (5 måneder)

Hver gang jeg ser den lille jenta, tenker jeg på hva jeg mistet....

Satster på det samme som deg...

Lykke til!!

Hei... vet desverre så altfor godt hva du går igjennom... Jeg ble gravid, og mistet, og delte sorgen med min beste vennine som også ble gravid. det verste er at hun er min beste vennine, og hun har termin på samme dato.... nå er dette i februar, og jeg håper at jeg blir gravid før hun føder, så jeg har noe å glede meg over, men hvis ikke, kommer jeg nok til å låse meg inn på rommet den datoen. Hvis hun føder, får jeg bare bite tenna sammen, for jeg skal kanskje bli med på fødselen, men tøft blir det...

utrolig urettferdig også.... jeg tar meg i å tenke, hvorfor mistet jeg ? hvorfor ikke hun? stygge tanker, men desverre altfor reelt :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...