Gå til innhold

Fødeloftet i stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? positive/negative erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pratet med ei venninne i helgen som fødte der i vår. Hun hadde bare positivt å si selvom det var hennes første barn.

Skrevet

Skal på jouralskriving der på fredag. Gleder meg til å se hvordan det ser ut :o)

En arbeidskollega fødte der i sist uke, og syntes det var kjempe fint å hyggelig å være der...

Skrevet

Jeg skal også på fødeloftet på journalskriving på fredag:) Kanskje vi ses der?:)

Skrevet

Når fikk dere innkallelse til journal skriving i stavanger smily og hanne?

Har ikke fått enda jeg:( Skal ha på julaften..

Skrevet

Jeg bestilte selv, men jeg tror dere som har hatt UL her i Stavanger skal få innkallelse i posten. Viss du lurer så ring dem og spør:)

Skrevet

Du får kun automatisk innkalling til innskriving hvis du har tatt ul ved sus,ellers må du ta kontakt selv.

Skrevet

Jeg har ikke vært der, men har også hørt veldig mye positivt. For min del er det ikke noe alternativ. Det negative må jo være hvis du ser at du likevel ikke klarer å føde uten smertestillende (epidural) og må begynne å flytte avdeling midt i fødselssituasjonen.

Skrevet

Det er da ikke noe problem om du må ha noen smertestillende i form av medikamenter,du blir jo trillet rett ned.Heisen tar da ikke så mange sekundene ned.Desuten får du smertelindring i form av karbad,akupunktur og masjasje.Jeg håper virkelig at jeg slipper medikamenter.Vet ikke hva som skal til for at jeg tar i mot det,men vet i alle fall at de må råde meg sterkt til å ta.Finnes jo ikke et medikament som ikke gir bivirkning på en eller annen måte.Bedre å føde natrulig,føler jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...