Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hvis man ikke har tørketrommel, eller kjenner noen med det....hva gjør man da? kan den bare bankes litt og så lufttørkes?
en liten+en til! Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 hei! jeg har heller ikke tørketrommel, og fikk beskjed om å riste/banke dyna mens den hang til tørk, sånn at dunen ikke klumper seg....
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Hei. jeg ville da ikke vasket dyna..kan bli ødelagt desverre..
Blinkimom Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg har vaska dundyna. Det gikk kjempefint! Men jeg vil nok råde deg til å bruke tørketrommel... Dyna blir helt fin da, og det er viktig at dunen tørker skikkelig så den ikke råtner. Det er vel noen du kjenner som har trommel?
kokosbolle Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 På min dundyne står det at den ikke skal vaskes, bare renses på en spesiell måte, så jeg tar ikke sjansen på å vaske det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 ¨Men synes du ikke det er stress å måtte levere den inn til rens? Bør jo vaske dynene hvert halvår for å unngå støvmidd og utvikling av allergi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå