alle*gode*ting*er*tre Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Nå er det gått fire uker med bare pes rundt dette med mat og jeg begynner å gå tom for forslag her! Har en sønn på 4 mnd (på fredag). Han har tidligere hatt en del luft og vi har brukt minifom. Har ikke vært noe stort problem m lufta, litt urolig men egentlig ikke så masse vræling. Så vi stoppet med minifom da han var 3 mnd. Det gikk 4 dager før det begynte. (Storebror hadde diare en uke før og pappa var litt sånn rar i magen han også.) Så var d mini da- han begynte å gråte masse til og med på dagen. i intervaller. pormpa spm en propell - bokstavelig talt! Ville ikke ha mat. Verkan alene eller med folk. verken liggende eller sittende. Kunne gå fra 6-9 timer mellom hvert måltid på det værste. Kunne kanskje spise hver 4 time men da bare 1/2 bryst hvis jeg var heldig. Holdt det gående en uke. La ikke på seg noen ting. Neste uke ble det litt bedre mht skrikingen. MEn puppen viar fortsatt ikke noe stas. Virket sulten og jeg la ham til. han begynte å suge et par tak, gråt, spente beina og slapp. kjempesinna!! Ikke flaske ville han ha heller selv om det har gått før. har siden det begynte bare bæsjet en gang i uka, med litt hjelp. det lukter skikkelig ille av lufta og bæsjen. så nå har det gått 4 uker. bedre lukt men lite bæsj og masse!! luft. spiser lite til måltidene, får ca hver 3 time, har prøve å la d gå lenger også. kan spise 1/2 til 1 pupp, litt mer 1 gang på natta( fra 19-07) . gulper masse, det har han ikke pleid å gjøre. virker som om han har trøbbel i magen? har jo blitt litt bedre, men kjenner han ikke igjen. legger på seg men ikke så mye som før. hva kan d være tro? hva skal jeg gjøre?
Expat Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Antar at dere har begynt med miniform igjen? Har du snakket med hs? Har du sjekket for tenner (nede midten er vanligst), er det sopp eller andre infeksjoner med i regningen her... Spiser du biola? Har du tatt medisiner av noen sort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå