Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg har en baby paa 6-7 uker som den siste uka har hatt store problemer med aa sovne. Det er vanskelig aa faa henne til aa sove om dagen, og vi har hatt noen kvelder hvor hun enten ikke er soevnig, eller legges og vaakner igjen 5-15 minutter senere - og dette holder paa fra kl. 20 til kl 2-3 om natta naar hun endelig sovner ved brystet og kan flyttes over i senga si. Resten av natta vil hun da vaakne hver 2-3 time og sovner igjen etterpaa uten problemer. Jeg vet ikke om hun har kolikk (hun sparker litt med beina og har en del tarmaktivitet, men det virker ikke som det er kramper), eller om mangel paa soevn paa dagen gjoer henne overtroett paa kvelden, eller om det er en blanding. Hun er ellers opplagt og i god form og legger kraftig paa seg (troestespiser ved brystet).
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Sikkert bare trøtt....det var min. Alle sa kolikk, men han hadde egentlig ikke vondt i magen. Det tar litt tid å skjønne når de er sultne og trette og å få det til...du finner sikkert ut av det etterhvert. triller du ute? Det hjalp for oss, han fikk en bedre rytme med å sove på natten.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Synes det høres ut som om hun rett og slett har en urolig periode på døgnet, som videre fører til at hun blir overtrøtt. Tror ikke det er kolikk. De jeg kjenner som har eller har hatt barn med kolikk er liksom ikke i tvil.. Da er det intens smertegråt stort sett. Det er veldig vanlig at barn har en urolig periode uten at det trenger bety noe mer:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå