Maigutt07 + maijente10 Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg tenker på mat hele tiden, er så sulten!!! Og så er det så kjedelig å måtte ta til takke med en frukt eller noe kjedelig. Og det er liksom ikke fisk som frister til middag, selv om jeg prøver å spise det to ganger i uken. Vil bare ha pizza, hamburger, godteri og all mulig USUNN mat, men det kan man jo ikke spise ofte når man er gravid... Irritert blir jeg også når jeg er sulten... Sukk, flere som har det sånn?...
MillaMia Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 ÅÅÅHHH, så deilig å høre at det er flere som har det slik!!!! Jeg har en innbilt bendelorm i magen tror jeg, kroppen min har tatt fullstendig av! Og det er som du sier. Sunn mat frister ikke. Det er junk som frister. Junk, junk, junk! Jeg har blir god kompis med han som driver kebabsjappa da, for Kebab i pita har jeg fått heeelt dilla på. Pizza, McDonalds, Sjokolade. All den maten jeg ikke spiser til vanlig har jeg fått helt dilla på. Det rare er at jeg ikke har dårlig samvittighet engang! jeg spiser maten med den store selvfølge. HAr jeg blitt heeelt sprø? Gulrøtter og salat liksom, det er det SISTE jeg hadde tatt med meg fra butikken....... Ja, jeg skjønner hvordan du har det! Jeg er 9 uker på vei og har lagt på meg 3 kg allerede. Og jeg trener hver dag, tør ikke engang tenke på hva som skulle skje hvis jeg ikke hadde hatt tid til å trene. Puh!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 hehe våkner sulten og legger meg sulten føler jeg. har fått et bra tips, er å se litt på fedonlindberg dietten med GI. mat med lav GI bruker man lenger tid på å fordøye, så man får rett mengde og ikke blir sulten med engang. men for gravide har jeg ikke villet anbefalt denne dietten 24/7, da det er å blir en slanke diett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå