3 rosa og en blå Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 heia hvordan er formen??? skal du spise middag på kjøkkenet i dag?? skal vi evt slå av en prat der?? jeg er no der når man begynner å servere hvis ikke noe aneet skjer her..
vims-74 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei der! Formen er bra, enn din? Finner de ut noe? Når begynner de middagsservering?
3 rosa og en blå Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 joda den er bra nå , men ikke helt på topp her blir det masse undersøkelser fremover fordi de greier ikke helt sette fingeren på hva som feiler meg , men at jeg er syk kjønner dem nå hehe.. de begynner med serveringen kl 15:30 står det på plakaten her.. vet du om msn funger her???? eller er det lagt inn sperre på det?
vims-74 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Du kan bruke webmsn, www.webmsn.com tror jeg det var Ok, men dukker opp på kjøkkenet halv fire jeg da, om jeg ikke har sovna av, hehe.. man blir innmari trøtt av å gjøre ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå