Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer. Tror jeg tar meg en liten pause fra BIM.

Anbefalte innlegg

Bare sitter her som et null og kooper.

Var på skogtur med barna i dag, da jeg plutselig fikk skikkelige

kramper og sammentrekninger i nedre del av magen.

De snille mannlige kollegene mine sendte meg hjem, med streng beskjed om å slappe av og ta det litt rolig.

Jeg bare vasa rundt og klarte ikke ta meg til noenting som helst.

Satt meg på do for å tisse da jeg kom hjem. Det kom en ubehagelig, ekkel og velkjent plopp plopp lyd. Kikket ned i vannet og der lå det to store mørke klumper med blod.

Bare fortsetter å blø og blø. Er helt kake.

Så dette var nok desverre nok en tidlig sa. Ringte sambo med en gang og snakket lenge med han.

Tror vi nå ble litt enige om å legge prøvingen på hylla til jeg har fått hjelp/ utredning, for ingen av oss orker flere av disse følelseskarusellene.

Det blir for tungt i lengden å takle disse gedigne skuffelsene, så nå tror jeg at jeg sier takk for meg for en stund. Blir ekstra vanskelig å være her inne og lese alle innleggene også.

Legger sikkert ut en tråd til med rapport fra legen da jeg har vært der i morgen.

Ønsker fortsatt alle gravide og prøvere lykke til.

Ta godt vare på dere selv, og de dere er glade i.

Klem fra

Fortsetter under...

Uff nei, så kjempetrist..... Må være helt forferdelig å oppleve noe sånn, og ihvertfall flere ganger...

Du må ha masse lykke til videre da, uansett om dere velger å fortsette prøvinga eller å ta et opphold. Håper du kan få utredning og god hjelp til å bli gravid igjen senere ihvertfall!!

Trøsteklem fra meg!!

Neiiii!!

Herregud så trist!!

Jeg føler med dere virkelig..... dette er urettferdig...

Ønsker dere ALL VERDENS lykke i tiden fremover..

Ta vare på dere selv...

STOOOOR trøsteklem fra

Annonse

NEI NEI NEEIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uffameg..... hva skal jeg si?

Ord blir en fattig trøst nå!

Jeg tror dere gjør rett i å legge prøvingen på hylla og forlang av legen din å få utredning så fort som mulig!!!!!!! Nå har du opplevd nok nedturer og du fortjener å få en forklaring på hvorfor det bestandig går galt! På den måten kan dere jo kanskje unngå at det går galt en gang til. -Hvis de finner årsaken da.

Vær så snill å lov meg at du står på krava i morgen slik at legen din tar deg på alvor!

huff... tenker mye på deg nå og sender deg en stoooooooooooooooooooor trøsteklem!

Uff, jeg fikk tårer i øynene jeg og...

Dette høres ikke noe koselig ut. Moren min abborterte flere ganger før hun fikk meg.. da har jeg tenkt "det var jo fordi det var meninga et det var jeg som skulle komme til verden".. Men uansett hva som er meninga eller ikke så må det være forferdelig med sliek følelsekaruseller..

Jeg ønsker deg lykke til videre, og ikke mist håpet...

snufs...

Hei jenter.

Takk for de gode ordene. Det hjelper godt å få litt trøst nå.

Tror legen allerede tar meg veldig på alvor.

Ringte han i sta, og vi hadde en rimelig lang prat. Han skal gjøre i stand tester osv, selv om laboratoriet er stengt. Timen min er faktisk etter hans arbeidstid.

Han ba meg ta det veldig rolig de neste dagene. Det kunne hende at det var flere befruktede egg, og at ett eller flere kom ut. Så alt håp var visst ikke ute.

Jeg har forresten krav på utredning nå. Hadde min første SA når jeg var 18(var glad for den da) og har nå hatt 3 andre. Jeg kommer til å lenke meg fast i stolen hvis han ber oss prøve en gang til først.

For dette orker jeg virkelig ikke mer av. Det er så demoraliserende og går utover alt i livene våre. Og sånn går det ikke ann å leve.

Tror jeg kryper godt under dyna nå, og begynner å lese alle Harry Potter bøkene på nytt. De tar iallefall vekk tankene.

Kommer igjennom dette også, men tror det tar litt tid.

Gir lyd fra meg igjen når jeg/ vi er tilbake.

klem fra

Kjæreste lioevr, jeg har heller ikke ord for hvor trist jeg synes dette er og hvor lei jeg er meg på deres vegne.

Høres klokt ut å vente med nye forsøk til du har fått utredning. Ingen klarer å gå gjennom dette her gang på gang uten å bli helt skrullete o hodet.

Nå har du ihvertfall krav på en grundig utredning!!!

Uff og uff, dette var trist.

Sender deg uendlige mengder med gode tanker og klemmer, du har vært en super nettkompis her inn den siste uka og jeg krysser fingrene for at det ordner seg for dere om ikke så lenge!!!!

Tusen tak zzzz-frøken (og alle dere andre)

Jeg kryper under dyna nå jeg, så snakkes vi vel igjen om ikke alt for lenge tror jeg. Kommer til å savne gojentene her, så klarer vel ikek holde meg heeelt unna.

klem

neineineiiii.... Er det mogleg?! Åh, vart skikkeleg lei meg no lioevr!! :'( *snufs*

No håper eg verkeleg du får skikkeleg utreiing og oppfølging altså! Og at du kjem tilbake hit om ikkje så altfor lenge. Sikkert lurt med ein liten BiM-pause, men hjarteleg velkommen tilbake til oss når du er klar for det!

Sender deg mange mange varme trøysteklemmar lille!!

¤----(",)----¤

Annonse

Det høres ikke teit ut jenter :)

Vet selv hvordan det er å lese sånne innlegg fra andre.

Er bare så utrolig glad for alle klemmene, gode tanker og støtte :)

Uff så leit ..

Føler skikkelig med deg har hatt 4 SA selv og alle etter uke 11 helt til uke 17 faktisk.Ingen trøst til deg altså. Men vet at dette er sliiitsomt.

Masser av trøsteklemmer

Når dere prøver igjen, så får du bare bli sykmeldt far første dag og ta det helt med ro, hele tiden. Hos noen er faktisk sengeligging eneste løsning ,

so regel kan man da bli oppegående fra uke 28 igjen da er jo den absolutte værste tiden over.

Vi er faktisk litt slappe på det området i norge, opp å stå, det er ikke sykdom, det går nok bra, .. vi har hørt det alle sammen, men fatum er jo at flere av oss ikke tåler graviditet så godt og at eneste veien er absolutt ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...