Gå til innhold

kommer før tiden??

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

sliter med mega vonde kynnere...har ringt føden men er ikke noe de kan gjøre med det... hodet er festet seg og magen har synket masse...

stikker og gjør vondt hele tiden og sover ikke noe om natten.de på føden sa at det kunne værte like før nå men er jo i følge legen bare i uke 33+ 5. er kjempe redd for at han skal komme så lenge før tiden..huff.. noen andre som har det på samme måten nå?? familen og venner sier jeg ser sliten ut og at jeg har fått det "uttrykket" i ansiktet som jenter får rett før de skal føde..føler meg sliten og tapet for energi og begynner og bli hormonell og deppa.huff...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6919531-kommer-f%C3%B8r-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje kjekt å gå slik, men kanskje dette kan berolige deg litt: eg har lagt på sofaen fra veke 25 pga fare for prematur fødsel. Eg har heile tida fått beskjed om at dette kun gjelder frem til veke 34. Då er babyen ferdig, og ikkje minst; lungene. Dei prøver heller ikkje stoppe fødselen dersom ein er komt til veke 34, dette fordi det ikkje er noko fare for babyen. Eg er no i veke 32 og gleder meg vilt til å reise meg fra sofaen og leve normalt om to veker!!

Dersom dette skulle gå mot fødsel, så kan du kanskje sjå på det som at du slipper den siste tunge måneden og får drømmebarnet i armene snart!!

Lykke til!

misunnelig jeg! kommer h¤n etter uke 34, som alle over har sagt, er ungen nok frisk og god uansett! - ikke minst er det en relativt mindre kropp du da har å presse ut! og så slipper du jakkeproblemet i denne bikkjekulden!! håper h¤n holder seg inne noen dager til, da..men..

lykke til!!

håper han holder seg i magen i hvertfall i 3-4 uker til hehe selv om det hadde hvert greit og ikke trengt og presse ut en stor baby.. men men bedre at han er stor og frisk og at han blir litt til.. har kjøpt meg vinter jakke da:) er jo ufyselig kaldt her..brrr lille gutt må jo ikke ligge i en kald mage.. hehe

Annonse

Heisann! Har hatt det litt som deg, hadde premature rier for 3 uker siden som ble stoppet med drypp, var da litt over 32 uker. Har mye murringer nå, nedpress, magen har synket heeelt og hodet er festet. Spurte jordmor om dette. Joda, jeg kunne føde i morgen eller 2 uker over tiden. Ingen fasit der, hun hadde vært borti så mye forskjellig at det er umulig å spå.

Du er straks over 34 uker, går helt sikkert bra om du føder nå! 34 uker er også grensen for å bli stoppet. Skjønner at du blir engstelig, men babyen din er ferdig nå, trenger bare å vokse litt mer. Det gjør han også fint utenfor magen din om det skulle bli slik! :)

Lykke til. :)

Får håpe at babyen holder seg en stund til der inne. Jeg har hatt mange, sterke og til tider regelmessige kynnere, og har fått beskjed om å holde meg helt i ro. Skjønner hvordan du har det, jeg er også bekymret for at han skal komme for tidlig. Men det er ikke annet å gjøre som de sier (veldig lett å holde seg i ro...ikke akkurat) og håpe på det beste.

Jeg tror det varierer fra sykehus til sykehus om når de stopper fødselen. Her sa de at de ikke prøver å stoppe etter uke 35.

Ønsker deg og alle andre i samme situasjon lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...