Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg,Tullemor:))

Jeg har fulgt med på deg og Brumm fra sidelinjen og har noen spørsmål ang ciconia som jeg håper du orker å svare på...

Hvor mye har du betalt for alt du har gjort der?

Måtte du betale alt før du fikk hjelp?

Var det ISCI du tok?

Hvor lenge måtte dere være i Danmark?

Kan du fortelle meg litt om hele prosessen du var igjennom,vær så snill?

Jeg skal nok også snart dit, men har såå mange spørsmål så jeg blir kjempeglad om du orker å svare meg:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6919307-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-tullemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... jeg har betalt 37000,- danske for 3 forsøk vanlig ivf..

Jeg måtte betale denne summen før egguttak der nede.. men spray, sprøyter og ultralyd her hjemme er noe vi gjør utenom disse 37.000,-

Vi dro ned på onsdag kveld med båten så vi var i danmark kl 08.. så var det til forsamtale kl 14 og da fikk jeg også piller jeg skulle ta på morran før uttak.. så var det uttak på fredags morgen.. og innsetting mandag etter 3 dager og det er veldig bra..

Jeg ringte jo dem og sa at vi ønsket å ha ivf, skulle da ringe inn mens.

Når den kom, så ringte jeg, og rett etterpå fikk jeg resept og en plan på hva som skulle skje, når jeg skulle spraye og hvor mye og sprøyter..

så står det på planen om når jeg skal til u.l her hjemme så ser jo legen her da om det går fint med eggposene og om de er store nok.. så faxer legen din dette svaret til ciconia, så ringe de deg opp. Hvis de ønsker at du skal gå lenger så gjør du det, jeg måtte stikke 2 dager ekstra.. så ringte de og sa uttak fredag og innsetting mandag ( det ringte de om på onsdag, så vi heiv oss på båten på kvelden ) hihi vi visste jo sånn ca at vi skulle dra..

Forsamtalen var veldig grei å ha med, er jo alltid noe vi lurer på.. du bare ringer inn time til dette dagen før.

når du kommer om morran tar du noen smertestillende, så får du ei nål i handa og litt snadder der også.. så er det inn på uttak, du får se alt hva som foregår på skjermen selv. veldig rart på en måte hehe..

Så drar du hjem på hotellet og koser deg med mannen ikke sex seff men kos på andre måter f.eks dra på cafe som vi og brumm gjorde og shopping.. så er det tilbake til innsetting og hjem etterpå. Og da skal du også ta neo som heter Progestan stikkpille som skal hjelpe egget på plass... vi fikk ikke vite om befruktningen før mandag før egginnsetting.. litt forskjellig der. men du får jo hvite hvor mange egg da etter uttak men ikke kvaliteten..

Åh de er sååå skjønne der nede, og herlige mennesker.. så du kan bare glede deg!!!

Håper jeg hjalp deg litt iallefall.. klem og lykke til

Tusen takk for utfyllende og lærerikt svar,Tullemor:))

Jeg lurte på en ting til jeg:du sa du betalte 37000+medisiner, men vet du om det er noen aldersgrense for sånn pakkegreie på 3 forsøk?

Jeg har nemlig fylt 40 og trodde jeg var for gammel til å få det?

Nei det er jeg ikke helt sikker på, men du kan bare ringe dem, de er så skjønne atte... men jeg er 36 år og de sa at jeg bare var unge jenta.. var en del par som var eldre enn oss der nede for å si det sånn..

Lykke til da, dette blir jo kjempe spennende.. og det er bare å spørre i vei vettu.... vi lærer av hverandre.. klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...