Gå til innhold

Termin 18.april og bor i Tromsø !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne være med på et treff i Tromsø, så lenge det passer inn med jobben. Skal på UL imorgen, gleder meg stort, og håper at alt er vel, og at vi kansje kan få vite hvilket kjønn vi venter!

Har forresten termin rundt 8.april.

Hei !

Så artig at det var noen flere gravide fra Tromsø der ute:-)

Gikk det bra på UL ?

Jeg er også i full jobb, så det passer best å møtes på kvelden eller i helgene. Kanskje en søndag kunne passe ? Vi får finne en dag og annonsere det her så kanskje vi får med flere !

Ja, ikke sant:) Koselig at vi er flere som bor på samme plass! Det gikk bra på UL, takk som spør. Alt var som det skulle, og den lille snudde seg til og med mot oss med ansiktet, veldig spesielt! Og det ble knipset bilde av dette som vi fikk. Så nå har vi to stk "inni magen baby bilder" rammet inn i stua... ( litt harry kansje, men vi er så stolte!) Fhared klarte desverre ikke og se kjønnet på barnet så vi må nok bare vente i spenning... Ny og endelig termin er 6/4-07.

Søndager passer veldig bra for min del også, har tatt meg den frihet og sørget for at jeg alltid har fri da:) (Jobber i restaurantbransjen.) Jeg tror nok helt sikkert at vi får med flere om vi annonserer dette en dag, vi får vel nesten bare plukke oss ut en søndag? Jeg tror det kan være lurt at vi legger innlegget både på 2.trimester og her inne på april klubben sine sider, hva tror du? Har nemlig sett flere Tromsø folk inne på 2.trimester.

Hvor gammel er du forresten? Er dette ditt første barn?

Hei igjen !

Når jeg leste om ultralyden deres hørtes det akkurat ut som vår. Vi var på ultralyd den 31.oktober og den lille vår snudde seg og mot oss !!! Artig !! Vi var også hos Fareth, han er veldig flink. Vi skal på den obligatoriske ultralyden nå på tirsdag 7. nov på UNN. Da får vi mest sannsynlig også vite kjønnet helt sikkert. Fareth syns han så en tisselur men ville ikke si helt sikkert, han syns det var litt tidlig enda.

Vi har og ul.bildene i stua ! ..Klart man må det, er jo kjempe stolte !Synes ikke det er harry:-)

Ang. det møte i Tromsø, ja det er nok lurt å legge det ut flere steder her. Tror faktisk det er ganske mange Tromsø folk innom.

Jeg er 29 år gammel, og det er vårt første barn ja. Utrolig spennende det her ! Gleder meg til man kan kjenne bevegelser fra den lille...:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...