Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Vet ikke hva vi får enda, men vi er nokså enige om at det blir ei lita Hedda hvis det blir jente, men er litt usikker på guttenavn. Noen guttenavn som hadde "passet" til Hedda kanskje? Trenger navnetips, vanskelig med guttenavn!! Hufsetufsa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg synes Hedda er et tungt navn, hva med Hedvig - litt lettere og lysere? Leon er heller ikke noe jeg ville valgt - hva med Laurits eller Lavrans? Kanskje Sindre eller Frikk? Eller Mikkel eller Mats? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg synes HI sine forslag var mye bedre - synes Hedda og Leon er fine navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Del Skrevet 1. november 2006 Synes navnene var kjempefine ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå