Gå til innhold

et godt råd for dere som er kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann jeg vil gi dere som er kvalme et godt råd , jeg har selv vært kjempe kvalm . klarte ikke gjøre noe før jeg spydde , det var helt forferdelig . jeg fikk anbefalt sea band og det har hjelpet meg masse . er en helt ny person no . så alle som er kvalme må prøve det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På apoteket, mot sjøsyke

Skrevet

du får tak i det på apoteket eller helsekost butikk . det er armbånd som du går med rundt hand leddet med en kule . og den kulen presser vist på et punkt sånn at kvalmen gir seg . jeg fikk anbefalt av jordmoren min , de hadde vist forsket på og 75 prosent av alle som var kvalme gikk det bort . det har hjelpet meg masse masse . det koster 500 kr men det var dt verdt . du må prøve det . hvor langt er du på vei

Skrevet

Jeg er 7+0 i dag :-) vært endel kvalm de siste dagene. Høres ut som noe jeg må prøve, takk for godt råd :-)

Skrevet

som sagt har det hjept meg mye , jeg holdt på å bli innlagt for jeg spydde så mye klarte ikke holde på noe . og no spyr jeg ikke i det hele tatt . håper det funker på deg og . hvor tid er teminen din

Skrevet

Har termin 23.06.07 her inne, men det varierer på forskjellige termin kalkulatorer. Du da?

Skrevet

jeg har termin den 25 mai men jeg skjønner ikke så mye av utregningen men men så jeg går vist inn i uke 12 på fredag

Skrevet

lykke til du også føle at tiden har godt kjempe seint siden man har vært så dårlig så no får vi håpe at det begynner å gå fortere

Skrevet

Mine kosta 149kr eller noko! Ikkje så dyrt det då! :) Kjøpte på Vitus Apotek!

Skrevet

Mine Sea band kostet 100 kr hos Colorline.

Skrevet

jeg spiser ingefær snop:-D man får kjøpt det frysetørret og behandlet, smaker sån gele klump med en liten eim av ingefær. se i sånne thai shapper, med utenlask mat og diverse.

Skrevet

Ingefærkapsler er også et godt tips.Det er bra mot bilsyke også. De kan kjøpes på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...