Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hørte på hjerte til babyen (er i uke 9) og det gikk fra 140, og opptil 200!! hva betyr det? kan det være tvillinger?
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 140 slag i min er jo veldig normalt, men 200?? kan jo være at babyen er aktiv og at pulsen går opp når den beveger på seg, men det hørtes mye ut.. tror ikke det er tvillinger...da ville du hørt det...to små hjerter som banker ujevnt:)
Mayken Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg var til kontroll og lå på CTG maskin i uke 30 eller noe sånt. Da var snuppa mi også oppe i 200 på det meste, måtte derfor ligge med måling i 45 min, for de synes det var mye, babyen var stresset, men etterhvert så roet det seg, og alt ble normalt. Jeg var litt stresset selv den dagen, for jeg trodde jeg lakk fostervann, og jordmor sa at dette også kunne påvirke barnet. Vet ikke helt hvordan hjerterytmen skal være i uke 9, men det kan jo være de har litt raskere rytme da enn når de blir større? Det vet jeg ikke. Hvis legen ikke sa noe spesielt, så er nok alt bra skal du se.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Fikk en sånn sjokkmåling av hjertelyd når vannet hadde gått og jeg var på føden på natt til 1.juledag for to år siden jeg.. hadde fått reise hjem å spise julemat og åpne gaver for det skjedde så lite å hodet var festet slik at det bare kom ut litt og litt vann, og da jeg kom tilbake skulle ei anna jordmor enn hun som tok i mot meg se på ctg'en.. først dytta ho masse til magen for å vekke babyen.. også begynte det.. hjertelyden var kjempehøy og dama blei heilt fra seg (og egentlig fra finland ellerno, så hadde da litt vanskli for å si ting på en litt mer beroligende måte...) åsså sa hun: sånn skal det ikke være!! å blei heilt stressa.. det hjalp svært lite på hjertelyden hvertfall.. dama tok blodprøver av meg og styra på.. åsså kom hun fram til da etterpå at det var på det høyeste når ungen sparka, så den bare hadde blitt stressa.. Gjett om jeg var glad for at det ikke var den jordmora som tilslutt skulle ta imot jenta mi..hehe.. håper ikke hun kommer inn døra når jeg skal føde denne gangen Håper alt er i orden med babyen din! Jenta vår er hvertfall frisk og rask ..
2nj♥ Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Er ikke uke 9 veldig tidlig å høre fosterlyd da......??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå