Gå til innhold

Symptomer på xu?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med meg begynte det som en SA. Eller, jeg trodde det var SA. En kveld med smerter, litt blod, og noen dager etterpå kom hele "pakka" med klumper o.l.

Oppdaget XU`en helt tilfeldig ved at jeg tok en graviditetstest fire uker etter dette. Det var fordi jeg ventet mensen og ville være sikker på at hcg var ute av kroppen. Testen var veldig positiv, og etter mange undersøkelser ble XU`en påvist.

Hei,

Jeg begynte å spøtte en morgen ca 5-6 dager etter IKM, utover dagen fikk jeg forferdelig smerter i høyre side, nesten som knivstikk (uten at jeg vet hvordan det føles..). Det tok alikevell mange UL, en utskrapning osv før jeg fikk påvist at det var en ex. u. Blødde i 4-5 uker.....

Hei.

Jeg trodde jeg hadde en sa i ca 6-7uke og fikk en ultralyd som "bekreftet" det. I løpet av uken som gikk følte jeg meg veldig oppblåst med "luftsmerter". Så våknet jeg en natt med kjempe kramper i magen og da var det rett på sykehuset for å operere for da var det i ferd med å sprekke. Jeg håper de fleste får vite det før det går så langt, for å våkne opp etter narkosen får å bli sendt til fødeavd. er helt for jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...