Gå til innhold

hei på dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 29 nå, men ho sparker nesten aldri lenger.. ho bare dytter.. hvis dere skjønner.. ho har hele tiden vært rolig, men trodde liksom at det skulle bli mer liv etter hvert jeg.. er det andre som har det på samme måte eller er det bare meg??

håper noen gidder å svare meg..

begynner jo å bli litt bekymra vettu..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann... hvis du er bekymret så hadde jeg tatt en telefon til føden og spurt de... så blir du tatt inn til kontroll... men min lille baby var på samme måte... hun har vel aldri sparket spesielt mye heller bare "strekt" seg...bevegelsene vil nok avta litt etterhver siden det blir mere og mere trangt der inne, mne ring føden du...bedre å ringe en å gå å bekymre seg, og de tar deg hjertelig i mot der også..er jo derfor de er der:) lykke til!

Skrevet

Skjønne rhva du mener. Men her var det fult liv og røre til jeg var en 36-37 uker på vei. Da ørst begynte det å gå over til dytting.

Nå er det sjeldent spark,men er jo fullvokst og har dårlig plasse her da.

Skjønner gått du er urolig,hadde jeg også vært. Ikke for å skrimme deg at jeg sier det da.

Men så leneg du kjenner liv hver dag er det vel ingen fare tror jeg?

Noen er jo mer rolig enn andre,så vær forsiktig med å sammenligne med andres barn i magen.

Men gå ikke å bekymre deg .Ring heller føden å få det sjekket, om så bare råd fra de!

Ønsker deg masse lykek til!

Alt eer nok bar med den lille :) :)

Skrevet

jeg tenker også at alt er bra, for ho har jo alltid vært rolig..

og jeg kjenner jo liv hver dag, så jeg får nok bare en rolig unge=) he he..

Skrevet

Det de vil gi deg beskjed om på føden (mest sannsynlig) er: Drikk et glass saft eller brus med isbiter som du tygger, legg deg ned og slapp av. Kan du telle ti bevegelser så er mest sannsynlig alt ok.

Jeg har opplevd mindre liv etter hvert - før det ble trangt var nurket mye hyprere, snurra rundt i kolbøtter osv. Tror jeg var rundt der du er nå da bevegelsene ble mer skliende enn harde støt. Kan huske jeg ble bekymret - for noe av kraften var liksom vekk, jeg kjente henne, men ikke så hardt! Er nå i uke 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...