Gå til innhold

tr kom for fullt i går... så da er det bare å vnte for meg... :)

Anbefalte innlegg

Heisann! :) Hvordan står det til her inne?

Litt nyskjerrig siden det er noen dager siden sist jeg var her :) Noen som har blitt gravide?

Ble litt skuffet da tr kom til meg denne gangen siden jeg fikk en svak strek på cb`en sist fredag... :(( Men har kommet over det verste sjokket nå... venter bare på at denne dumme tanta drar igjen så jeg kan få begynne med el testinga... bytter strategi nå... tenkte å teste hver dag fra tr bli borte, så skal jeg ligge på magen når vi har sex ;) ... hart hørt at det skal være bra.

Forrige mnd hadde vi oss nesten hver dag fram til den dagen jeg trodde el skulle være over.. men der bomma vi gitt ;) Håper på å treffe denne mnd!!!

Juhujenta.. hvordan gikk det med deg? Noen som vet?

Klem

Fortsetter under...

Trøsteklem! Kan ikke TR bare holde seg borte?????

Jeg for min del venter på TR og synes hun kan komme i dag. Testet negativt i dag, 5 dager over IKM og er klar for å bli ferdig med TR og kose meg med prøving i neste pp (nr 4).

Krysser fingrene for at vi begge treffer blink neste pp! Du får kose deg på mage fremover;) (genialt om man både blir gravid, og beholder sveisen;)

hehe ja det er jo ganske så genialt ;)

Syns det er så mange som har gått over tiden i det siste.. tror vi gjør det selv - psykisk mener jeg.

Begynner å bli lei allerede, selv om det er noen her som har prøvd myyye lenger enn meg.. Lurer på om jeg skal begynne å tempe og.. men syns det virker så stressende.. kanskje jeg blir desperat nok neste pp..hehe.. får håpe jeg slipper :)

Krysser fingrene for deg og.. kanskje vi får ikm samme uke denne pp og :)

Klem

Var 2 uker over tiden sist, og håper virkelig ikke det samme skjer denne gangen. Vil gjerne ha tilbake min supre 28dagerssyklus som forsvant ved pilleslutt! Finnes det et bestillingsskjema for det her en plass?:)

Jeg er fortsatt optimistisk og nyter kanin-aspektet ved prøvingen:) Innstilt på at dette er noe som kan ta laaaaaaaaaaaaaaaang tid, og forventer ikke noen mirakler. Temping og alt slikt er noe jeg ikke gidder tenke på før vi er i 12-14 pp tror jeg. Vi går for kaninmetoden enn så lenge:)

Vært gøy om vi fulgte hverandre ved neste IKM også, og flytter sammen over i 1.trim:) Om jeg ser noen med "putemerker" i ansiktet de neste ukene regner jeg med det er deg:)

hehe, ja da er det nok meg :)) LOL

Håper håper... Syns det har blitt mye pliktsex her.. har det bare fordi vi må liksom.. hvertfall jeg ;) har ikke lyst fordi jeg vet at vi må hvis det skal bli noe baby på oss... litt kjedelig.

Håper og krysser fingrene for at du får en mer stabil syklus etter hvert!:)

Klem

Annonse

Du får unne deg en sexpause nå, se om det hjelper litt:) Jeg er litt "heldig" for tiden, sambo jobber mye slik at jeg ikke ser ham i våken tilstand hver dag. Da er det ekstra stas nå vi har tid til sengekos. Håper det holder seg på kosestadiet, men det er vel litt vel naivt. Spør meg igjen når vi er i pp10, da får du sikkert et annet svar:)

Ha en koooooooooooooselig onsdagskveld:)

Kjære Petrinemor.

Uff a meg. Så nå fikk du mensen for fult ja:=( Det var trist å høre. Jaja, da får vi håpe det klaffer i neste pp. Ikke gi opp håpet.

Jeg venter fortsatt på TR. Ikke noe tegn til at mensen skal komme.

Har ingen symptomer på noe. Litt mer trøtt og småkvalm i dag. Men det betyr sikkert ingenting.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...