Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei =o)

Hvor vanlig er det for babyer å gulpe egentlig? eller, vet jo at det er vanlig. men hvor ofte?

Har en gutt på 2mnd. og ni dager.som gulper maaaaange ganger iløpet av en dag. Når han har spist så gulper han gjærne litt, ikke bestandig. Men så når det har gått en times tid så kommer dem på rad å rekke. gjærne 3-4 ganga i løpet av 5min. også roer det seg litt, så kommer det opp litt nu å da etter det. Så er det på igjenn etter neste måltid. Er jo ikke sånn bestandig da. men veldig ofte. og syns at det har økt litt på. er roligere på natten.

Sliter litt med å få rapet han. kan det være en årsak?

Er så redd for at det ska være noe refluksprob. da jeg har slitt med dette selv oppover årene:(

Takk for svar =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...het vanlig at de gulper Mye. noen gulper mere enn andre. min gutt har gulpet enormt hele tiden. prøv å holde han litt på siden etter han har spist.høyre side fikk jeg beskje om. for da renner maten fortere ned i magen.:)

Skrevet

Høres ut som min det her :o)

Fikk beskjed av helsesøster å prøve å kutte ut melk i kostholdet mitt for å se om det hjalp. Har gjort det nå, og det virket som det ble bedre noen dager, men så kom det tilbake igjen. Andre som har erfaring med å kutte ut melk?

Skrevet

Sønnen min har sliti fælt med gulp, var hos hesesøster hu sa at d kunne ta 10min før d kom en rap.. så jeg prøvde å holde han i 10min da har han rapa og han gulper mye mindre nå.... Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...