Gå til innhold

Andre på ovetid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tre dager over termin nå.. og er ganske lei nå.

Har fått høre at jeg venter en stor gutt så håper snart at fødselen kommer i gang.

Ble strippet i går, men har ikke hatt noe effekt enda...

Andre som er over? Kjenner dere noe spesielt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5 dager over, kjente noe i går, men ingenting i dag...

Skrevet

7 dager over... hva betyr stripping?

De har ikke gjort noen spesielle undersøkelser med meg, annet enn blodtrykk, urin, forsterlyd og målebånd på magen. Går bare til jordmor og hun sier det ikke er vits å sjekke åpninge eller noe. Man kan gå med åpning lenge før fødsel og det øker bare faren for infeksjon å pirke...

Hvordan har dere blitt undersøkt?

Skrevet

7 dager på overtid, og møkka lei.. merker ingenting! satser på at han vet jeg liker å se prison break, og at han da kommer så jeg ikke får sett det =)

Skrevet

Jeg har blitt undersøkt innvendig på sykehus, legen sjekket modning. Var moden, men ingen åpning. Stripping er når de røsker litt opp i der, for å prøve å løsne litt på hinnene, dette kan føre til at riene begynner. Hun fikk ikke til å strippe meg, fordi livmoren min var bakoverlent. Kjedelig!

Skrevet

Jeg ble sjekket for modning hos jordmor i går.

Da jeg er kjempelei og jeg vet at jeg venter en ganske stor gutt.

Hadde da åpning på 1 til 2 cm men var ikke helt moden enda.

Men hun regnet ikke med at det skulle ta så veldig lang tid.

Håper det skjer noe snart hos dere også.. det er kjedelig å gå sånn over.

Skrevet

Har også tenkt på at det med Prison Break. Han kommer nok da!

Skrevet

Jeg kjenner ingenting. Skal til jordmor igjen på fredag, og da skal hun gi meg time på sykehuset hvis det ikke er noen endring. Da er jeg 10 dager over. Reagerer dere på at jeg ikke har blitt undersøkt gynekologisk før? Har hatt et problemfritt svangerskap og gått bare til jormor. Eneste problemet er at det virker endeløst, har han tenkt å bare bli der inne? Komme ut til konfirmasjonen eller noe?

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg ble undersøkt gynekologisk er fordi jeg var på sykehuset i forbindelse med at jeg hadde kjent lite liv i noen dager, og da sjekket de litt ting. Men har ikke blitt sjekket gynekologisk før dette, det har ikke blitt nevnt en gang. Det er vel ikke alle som gjør dette tror jeg, ellers så må du be om det selv.

Skrevet

Du kan jo spørre jordmor om hun kan sjekke om du er moden?

Jeg ble sjekket for jeg sa at jeg var så utrolig lei... Har gått gravid i 11 1/2 mnd nå. mistet i sa og ble gravid igjen med en gang.. så er litt lei nå..

Men når du er 10 dager over er det iallefall ikke mange dagene igjen uansett. Ønsker det lykke til og håper at det skjer noe snart!

Skrevet

Er nok også på overtid! Håper bare det skal skje noe snart.

har prøvd det meste. hatt to orgasmer i dag,men blir ikke det samme når hensikten ikke er å ha det gått men å få det vont ;)

Tenk at vi faktisk går å håper vi skal få vont i magen,ryggen og ellers bare ha det ganske jævli ;)

Morro tanke!!!

men er ganske DRITT lei jeg også.

4 dager over nå, kjente noe mandag, men i dag er det ingenting.

Håper fullmånen på søndag jør sitt. 3dager før og 3 dager etter. Så i morgen begynner det ;) Så spent!

Skal til jordmor i morgen til vanlig kontroll.

Noen som vet hva som skjer da?

Må jeg evt be om hun kan skjekke om det er noe åpning??

Skrevet

6 dager over termindato, og så lei at det omtrent klikker for meg. Begynner å grine hver morgen når jeg våkner og kroppen kjennes helt som før, og har omtrent fått for meg at jeg kommer til å bli et sjeldent medisinsk tilfelle som går 8 uker over tida eller noe.

Tipper flere vet hvordan det føles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...