Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 hvordan oppbevarer dere flaskene etter at de er kokt for at de ikke skal bli "skitne" igjen? Hvor sterilt skal det egentlig være?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Vi har bare ett koppehånkle på benken og setter flaskene opp ned der.
*shehasmyheart* Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Vi har de i skapet:) Hvor sterilt det skal være kommer vel litt ann på hvor gammel babyen er... Ikke "så nøye" når de begynner å putte alt mulig i munnen
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg vasker Emma sine flasker i oppvaskmaskin på 70 grader og setter dem i skapet som vanlige glass når de er vaska. Vesla mi har ikke hatt problemer med at jeg har gjort det slik. Kokte dem de første 6 ukene, men nå går de i vaskemaskinen!
Gjest Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte sånn flaske-kasse på alexi, som står på kjøkkenbenken, flaskene står opp-ned.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Vi har det også på et kjøkkenhåndkle på benken
Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Har de i kjøkkenskapet med glass og tallerkner. setter på smokk og lokk etter å ha kokt flaskene så det holder seg nok reint:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Spurte helsesøster hvor viktig det var med koking av flasker. Hun sa det ikke var viktig i et land som Norge( med rent vann), bare man var nøye med rengjøring av flaskene. evt. sette de i oppvaskmaskinen. Hun er ei oppdatert, smart dame, så jeg stolte på det. nå er snuppa mi 7 mnd og har ikke vært syk en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå