Gå til innhold

Dere som er sykemeldt under forsøk.... Når ble DU sykemeldt???

Anbefalte innlegg

Går egentlig greit i dag, men i går når jeg i tillegg hadde fri rfa jobb, så satt jeg i den samme stolen hele dagen.. klaret ikke å gjøre noe...

har vanskelig for å sykemelde meg, men om dagene blir sånn som i går, så har jeg ikke sjans til å klare det.. jobber på sykehjem, der en må snakke høyt, bøye seg ca 100 ganger om dagen, og i det hele tatt.... og jeg har hodepine hele tiden, er syyyyykt trøtt, og verker i kroppen...

mange klemzer fra sliten

Fortsetter under...

Hei :o)

Jeg har hatt 5 forsøk (der ett ble avbrutt ved tining).

På det første forsøket sprayet og stakk jeg uten så mye som en eneste bivirkning. Jobbet gjennom hele medisinperioden. Ble sykemeldt fra dagen før ultralyd, og helt til første testen skulle taes.

På de andre forsøkene har jeg vært sykemeldt fra første ultralyd (fryseforsøk) og til negativ test...

Mellom 4. og 5. forsøk var det så kort tid (gikk rett på nytt forsøk) og jeg var så sliten at sykemeldingen bare fortsatte fram til det neste forsøket. Man blir altså (naturlig nok) mer og mer sliten etter hvert forsøk.....Og for meg har bivirkningene av frysemedisin vært mye verre enn den andre typen.

Jeg er tilhenger av å ta vare på seg selv i denne tøffe perioden. Roe seg ned og lytte til hva kroppen og sjelen virkelig vil og orker.Det er forhåpentligvis en temmelig kort periode av livet dette står på, så om man tar mer vare på seg selv, så tror jeg det er bra :o)

Jeg jobber med barn, og du på sykehjem....forstår godt at det er tungt å jobbe der. Både fysisk og psykisk (pluss en dose hodepine og bivirkninger...)

Godt råd fra meg er iallefall og ta det så med ro at du har overskudd til dine nærmeste. Ikke la jobben tappe ut av deg alle kreftene du har, for å så være helt pumpa når arbeidsdagen er overstått.......

Ønsker deg lykke til videre og håper du finner ut av det :o)

Klem fra

takk for svar...

bare føler jeg svikter litt på jobben om jeg sykemelder meg.. har student, og fått litt ansvar pga at sjefen har to uker ferie... sukk...

sambo ville at jeg skulle ringe inn egenmelding de neste tre dagene.. men i dag er det ganske greit.. ikke meg selv, men myye bedre enn i går...

mange klemzer fra

Hei snuppa... jeg ble sykemeldt fra to dager før vi dro til Danmark. Pga reise osv.. før uttak.

Men nå håper jeg å være sykemld frem til blodprøve den 13 nov. er i utgangspunktet bare sykemld frem til 3 nov (fredag) men skal ringe i morgen.. Vil bare være hjemme og kose meg, nyte dagene og ta det med ro. Så lenge jobben bare er et evig stress og mas...

Lytt til kroppen din og kjenn etter.. føler du for å være hjemme så gjør du det!!

Da kan du jo skravle med meg hihihi

Sykmeld deg så lenge du føler du har behov!

Vi er inne i en svært viktig del av livet, så nå gjelder det å gjøre det en føler er riktig...

Jeg orker iallefall ikke å sitte igjen med dårlig samvittighet for at jeg ikke gjorde alt jeg kunne.

Selv kommer jeg til å ta 2 uker neste gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...