Gå til innhold

Noen som vil se charten min?

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere...

Nå holder jeg på å gå amok... Tenker på barn og graviditet hele tiden nå. Symptomer som ømme pupper, stiv korsrygg, stikninger i underlivet litt ujevnt til og fra. Men denne uken er jeg faktisk overraskende opplagt og ikke sånn trøtt jeg har vært de siste mnd.

Noen som vil se på charten min og si sin mening: Linken finner dere rett under her.. Har ikke tenkt å teste før lørdagsmorgen, så hjelp meg alle sammen med å holde tålmodigheten på prøve...

http://www.fertilityfriend.com/home/scubagirl

Klem fra...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917913-noen-som-vil-se-charten-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei scuba, kikka akkurat på charten og kan vel ikke si noe annet enn det du sikkert allerede vet: Den ser lovende ut!!! men de neste dagene vil vise :)

Positiv at du ikke har begynt å spotte enda, det hadde du jo på samme tidpunkt i forrige syklus (spotter du vanligvis før mens? det gjør nemlig jeg men i denne syklusen har jeg ikke gjort det) og dessuten er tempene dine høye og fine :)

Uff denne ventingen er uutholdelig!!!

God venteklem fra

Hei igjen zzzzz-frøken

Takk for oppmuntrende ord..

Heldigvis ingen spotting ennå. Pleier å komme en dag eller to før selve mensen.

Sist jeg var gravid (mistet i uke 12) spottet jeg ved mens-tider. Jeg visste ikke dengang at jeg var gravid før jeg var i uke 6/7. Sluttet liksom ikke å spotte om du skjønner hva jeg mener.

Men jeg hadde jo litt ømme pupper og mens-murringer, men så lenge jeg ikke prøvde å bli gravid, var det heller ikke i mine tanker at jeg var det.

Krysser fingre og tær og ben for at jeg har en spire sittende fast nå. Men som sagt, jeg tester ikke før fredag/lørdag. Om tanta kommer, forventer jeg at hun kommer i løpet av fredagen.

Klem tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...