Babykilo Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg sliter med å få snuppen til å sove på dagtid, sånn har det alltid vært. Han sovner når vi triller, men etter en laang stund. det er begrenset hvor lenge jeg vil trille, helst ville jeg kunne ha "utnyttet" sovetiden hjemme... Men kanskje jeg kunne legge ham ute og ikke gå tur, men tør jeg det? Bor i 2.etasje og har babycall, men allikevel, det er jo rare folk rundt omkring. Dessuten er det kaldt... Bor i Oslo, men ikke i sentrum. Hva gjør dere andre blokkbeboere?
CrazyCat Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg bor i 3. etg i boligblokk i Bergen. Personlig hadde jeg aldri tørt å la ham ligge alene ute. Det går så mange rare folk forbi. Jeg triller tur så lenge jeg gidder. Når jeg går inn så tar jeg ham med meg. Drømmen er å kjøpe eget hus slik at han kan få sove litt i ro og fred utenfor.
Babykilo Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Ikke sant? Jeg drømmer også om det. Misunner folk som bare legger ungen ut for å sove...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Hei!Jeg er så heldig å bo i enebolig, men da jeg var på besøk hos søstera mi i oslo, hadde jeg vogna på balkongen hennes og lille snupp lå der og sov..Ble litt styr med bæring, hun bor i 4 etg uten heis, men det ble i hvertfall løsninga. snupp sover dårlig inne nemlig... Lykke til! Jeg hadde heller ikke latt babyen ligge ute alene...
Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Balkongen er løsningen vår!! Blir det samme som å sove ute!!
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Veslemor her sover ute på balkongen; i 4.etasje! Men det er ikke alle leiligheter i som har balkong, så om det var tilfelle her ville jeg nok tatt henne med inn igjen etter trilleturen. Kan du ikke prøve noe jeg leste i et annet innlegg her, da; ta bagen med inn, la den stå på et rom du kan lukke døren til(feks soverom) og sett vinduet på vidt gap? Da blir det masse frisk luft for småen din! Lykke til!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Vi bor også i blokk, men her er det ingen oppgang alle har sin egen inngansdør. Så jeg får med vogna i heisen og kan sette den utenfor døra og det gjør jeg med en babycall oppi.. Helt genialt
Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Hvordan blokk bor du i?? Skjønte ikke helt den med å ta heisen opp og sette vognen utenfor inngangsdøren...og allikevel være ute??
Babykilo Skrevet 1. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2006 Vi har balkong, men bruker sportsvogndelen på vogna nå, for snupp har vokst ut av bagen. Dermed kan jeg ikke så lett ta den med inn. Kanskje jeg kan kjøpe en billig vogn på Fretex som kan stå der ute? Eller en bærebag som er stor nok? Får prøve meg. Takk for gode innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå