Løvemor79 Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Ole Aleksander. Jeg syns det er veldig fint. Men kom til å tenke på at han kanskje kom til å høre mye "fili bom bom bom" i oppveksten. hehe. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjente en som het det en gang. Han ble faktisk bare kallt for filibombombom, men vi var rundt tjue på den tida, vet ikke hvordan han hadde hatt det som liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Ja, det tror jeg han blir.. desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 1. november 2006 #4 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg synes også det er et fint navn. Og hva så om han får høre et par "fili bom bom bom"? Det er da ikke mobbing. Hva med Ole Andreas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvemor79 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. november 2006 Jo, det er også fint. Kjenner en gutt som heter det. Litt gøy å velge et navn som ingen man kjenner har. Får tenke litt på det. Navnet skal jo ikke være til plage for gutten heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 1. november 2006 #6 Del Skrevet 1. november 2006 tobias ...i tårnet ole jacob ...og gullfisken (eller hva det er..) anna ..tøydukke Hvis en skal tenke slik er det plutselig mange navn som ikke kan brukes. Kan ikke tenke sånn! Ole Aleksander er veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nick88 Skrevet 11. november 2006 #7 Del Skrevet 11. november 2006 jeg hadde kalt han fili-bombombom... første jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #8 Del Skrevet 11. november 2006 Synes det var fint Min gutt skal hete Albert Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #9 Del Skrevet 11. november 2006 Fint navn. Og hvis et barn komme til å bli mobbet, da blir han/hun mobbet uansett navn Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå