Dingeling Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Hei.. ser at du skal inn til "spretting"(uff,for et ord) mandag.. hvilken mandag mener du da? nå mandag eller? da fikk du jo ønsket ditt oppfylt da.. hehe! var det etter eget ønske eller medisinske grunner? hwerreguud,hvor nysjerrig jeg er da.. men du "kjenner" jo meg.. =) Ønsker deg masse lykke til med gutten.. skal tenke masse på deg.. da kommer du vel ikke på neste BIM-treff da?? STOOOR klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917700-heisann-skijinta/
Sara Rompompei Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Oh yeah ) Det er nå til mandagen ja! Gulp... Hodet har vistnok festet seg og jeg har fått masse problemer med baken igjen. Var skikkelig fortvilet her i går og ringte føden. De bare flyttet meg helt sånn uten videre! Så ho mor gikk og grein gledestårer i hele går, mens far gikk og furtet over at han mistet datoen sin. Hahaha Han skjønner jo at jeg ikke trives med å ha det slik, men synes jeg heller burde ha babyen i magen en stund til. Tror han skjønte i løpet av dagen i går at det IKKE er aktuelt!!! Jeg har gått og utsatt den siste finale-krangelen om datoen fordi jeg har gruet slik. Og nå løste det seg helt av seg selv ) Ikke så galt at det ikke er godt for noe... Så nå måtte jeg plutselig begynne å vaske baby-tøy, hehe. Ikke den kjappeste jeg ) Håper gubben tar ned kurven i kveld så jeg får plassert den og gjort den i stand. Her er intet klart. Men jeg jobber best under press, så det ordner seg nok. så på mandag 6.11 tidlig, tidlig om morgenen så fyker vi avgårde til Fredrikstad for spretting. Gulp, det blir spennende. Nå gjenstår bare navnestriden. Gubben mener han burde få bestemme navnet siden jeg fikk datoen, men ærlig talt, man gir vel ikke ved dørene vel ;o) Hahaha, har jeg vunnet dette slaget så skal jeg nok klare neste også! Sett opp en dato for BIM-treff etter uke 46 en gang så kommer jeg vettu ) Da blir du nok grønn av misunnelse tenker jeg! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917700-heisann-skijinta/#findComment-6919473
Dingeling Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. november 2006 Hei igjen.. misunnelig,jeg,næææ!! kremt! host! =) JODA,jeg er nok det,men som du vet ikke for ks,men for at blir ferdig snart.. jeg står vel sist i køen da.. sukk! jeg har vaska alt t.o.m.3 mnd alder,så nå kan bare Tigergutten komme..MEN IKKE FØR 2007! HALLOOO! HØRER DU DER NEDE? 2007! Syns vel egentlig at når du tar klesvasken og alt det der, så må du jo bare få bestemme navnet oxo, så slipper han å bekymre seg for noe..det er vel såre enkelt? GO FOR IT,sier jeg bare. mandag skal jeg til Oslo med min 7 åring til hudlegen.bare den årlige sjekken.. men jeg skal selvfølgelig tenke på deg fra jeg står opp.. =) Masse lykke til fra meg.. =] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917700-heisann-skijinta/#findComment-6927003
Sara Rompompei Skrevet 2. november 2006 #4 Del Skrevet 2. november 2006 I dag har jeg lagt på plass det nyinnkjøpte og nyvaskede babytøyet!!! Gidder ikke ta det gamle enda tror jeg, det kan vente til vi kommer hjem igjen. Da er det sikkert mere tøy som skal vaskes også. Tror jeg gir meg med klesvasken nå når jeg bare får tatt babydynene og sengetøyet. Blæhh Ellers har jeg vært en tur på føden for sånn innleggelses-samtale. Phuh, det tok 3 timer!!!! Startet med blodprøver og deretter CTG-måling. Junior var i det rampete hjørnet i dag og hadde slettes ikke lyst til å ligge stille for slike kjedelige greier. Han sparka, sprella og hikka og lurte seg unna hele tiden, hehe. Lå 1 time i forskjellige stillinger før vi ga opp, haha. Jordmora konkluderte med at det måtte være en svært frisk og rask liten ramp-unge,,) Deretter var det prat med overlege og anestesi-sykepleier. Så nå vet jeg alt som skal skje på mandag, ja liksom. Min gravid-hjerne er som en flunkende ny teflon-panne. Intet fester seg, om du prøver aldri så hardt! Rart at man kan bli så sliten av å bare gå rundt på sykehuset og dasse. Jeg var helt skutt da jeg kom hjem! I kveld har jeg bakt 3 eplekaker og kokt 2 liter eplemos. Har en haug med epler jeg må gjøre noe med. Og hva pokker skal man finne på da?? Er jo litt ille å kaste det også. Har du noen forslag??? Blir nok koselig med bytur for deg og godjenta di på mandagen. En flott feiring av min nye prins, synes jeg. I hvertfall hvis den innebærer hensynløs shopping og is-fråtsing ) Ser jo ut til at dere får deilig vær også. Overlegen satte meg som pasient nr 2 for operasjon, så da slipper vi å reise helt i otta. Skal være der sånn 1/2 9 omtrent, så det er jo ikke så ille. Så ved 11 tiden, tenker jeg, så er jeg baby-mamma igjen. HJELP hva gjør man da da???? Tør ikke tenke så langt engang jeg ) Ha en deilig helg og en skikkelig jente-kose-tur til Oslo. Og husk å tenke på meg da! Så sees vi når jeg kommer hjem igjen. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917700-heisann-skijinta/#findComment-6941275
Dingeling Skrevet 3. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 3. november 2006 Halloen.. så flott at du ble sjekka om målt i alle bauger og kanter,man føler seg jo litt tryggere da. selv om man "vet" at alt er ok..iallefall det man har "sett" sålangt. hmm! epler,ja.. prøvd å levere på bærpresseriet? da kan du ta ut saft eller andre ting istedenfor..det har vi gjort noen ganger.. mandag blir det Mc.Donalds for alle penga! litt junkfood må man ha i ny og ne selv om man ruger aldri så mye.. =)shoppinga vil jeg helst ta ene og alene, så det blir når lønna har funnet veien til min konto.. helt utrolig å tenke på at det er 3 dager til du er mamma.. SUKK! hvis jeg må ta ks av en eller annen grunn,så kommer det ikke til å gå opp for meg heller før etter at Tigergutten min er ute,tenker jeg.. men jeg har 3 mnd å forberede meg på fødsel,så enda god tid.. men tiden går jo såå fort,atte.. starter tenkinga nå,jeg.. =) Lykke til-klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917700-heisann-skijinta/#findComment-6943315
Sara Rompompei Skrevet 4. november 2006 #6 Del Skrevet 4. november 2006 Nå har jeg akkurat kommet hjem fra siste shopping før D-dagen ) Måtte ha nytt sengetøy til minsten, finner ikke igjen det gamle og orker ikke lete mer. Så i morgen når vaska er tørr, får jeg nok plassert babykurven tenker jeg. Rask denne dama her. Gud så glad jeg er for at det skal skje mandag. Humpa rundt på senteret som ei gammal kjerring i stad. Tenk om jeg skulle gått slik 3-5 uker til! Skjønner ikke hvordan jeg skulle holdt ut det. Junkfood er snadder ja, det blir nok kos ) Er jo ikke så ofte man får slik luksusmat når man bor uti her! Ungene gjør hva som helst for en tur dit ja. Fikk kjøpt noen plast-bokser til å fryse i stad, så da blir det nok mere eplemos, hehe. Synes det blei dyrt å levere det til pressing jeg. Slik jeg forstod det måtte jeg betale rundt 9,- pr flaske (inkl. pant) når jeg leverer. Det synes jeg det ikke er verdt. Trodde man fikk med seg saft gratis jeg. Dessuten er jeg nå forseint ute. Fristen gikk ut 31.okt. Så da blir det eplemos i laaaaaaaaange baner ) Til jeg ikke gidder skrelle mer i allefall. 2 dager igjen. Gulp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917700-heisann-skijinta/#findComment-6956657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå