Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og så klart kunne gyn. ikke finne babyen. Enten er det for tidlig eller så er det xu, så typisk at det aldri kan gå som ønsket. skal tilbake til tirsdag og ta ny ul. Hun sa at livmora var forstørret og virket fin, men hvorfor kunne hun ikke finne spira mi? faen og, ikke lett å være tilbake på jobb nå nei, hadde en sa i fjor, jeg har mistet håpet

Fortsetter under...

forstår tanken..er sikkert ikke noe særlig. men vær flink å tenk positivt, legen sa jo at livmoren din så fin ut, kanskje d var litt tidlig for deg å se noe enda..er jo veldig små på denne tiden.

jeg skal vente til uke 12...alle har gitt meg råd om d. men stå på, du gjør en fantastisk jobb:)

hadde min siste mens 23. september. ikke så mye som skiller oss..

prøve å ha en fin dag..( vet d sikkert ikke er enkelt)...

Dette går Lisa... Legen var jo positiv, ikke sant?

Å viss alt så bra ut, så er den nok bare litt liten ennå....

Jeg har tenkt masse på deg...

*gi lisa en gooood klem*

Dette går så fint du... ikke begynn å tenk slik, da blir det bare verre...

Klem fra

Legen sa at ingenting tydet på at det ikke var ok, men fordi jeg har hatt to xu for noen år siden,( har en frisk gutt som ble født etter det) kunne mulighten være det også...... Spurte om Ullevål kunne se noe mer, men det sa hun nei til?

Annonse

hei lisa37.

Jeg var også på innvendig ul for en uke siden. trodde da jeg var 6uker på vei, men ser ut til at jeg er litt midre.

legen fant nemlig ikke spiren! kunne se graviditeten sa han, men det var alt. hørtes nesten ut på han som noe var galt, men da jeg spurte så svarte han at sannsynligvis så var alt flott- og jeg skulle komme tilbake om to uker. gleder meg til det!

føler meg gravid- puppene bare vokser og vokser... kaster opp hver morgen, strekninger i livmoren og litt sånt.. kjenner du noe?

man trenger jo ikke ha symptomer heller da, men må si at jeg slapper litt mer av pga det:)

Dette går nok fint skal du se.. om spiren ikke er der- er det nok en naturlig årsak til det. så kan du jo prøve på nytt ganske snart=)

uansett- lykke til! håper det ordner seg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...