Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Lurer bare på hvor lang tid det tar til fødsel setter i gang etter at slimproppen har gått ?? Vet at det er forskjellig fra person til person..men hva er deres erfaringer ?
Prins&Prinsessa Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 At den enda ikke har gått...etter hva jeg vetværtfall
2nj♥ Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Ja, det er som du sier veldig varierende. Kan gå timer, dager og uker..... Men min erfaring fra forrige gang er at slimproppen gikk klokka 17 og allerede klokka 19 var vi på føden og jeg hadde 3 cm åpning og med kraftige, tette rier.
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Det sies at dersom slimproppen går, pleier fødselen å sette i gang i løpet av en uke... det som er litt vanskelig er å vite om det faktisk er slimproppen som går....jeg trodde den hadde gått, men jordmor bekreftet at den fortsatt var på plass.... for andre går den ikke før selve fødselen er i gang...så dette varierer veldig
Mayken Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Min jordmor sa at det kan ta alt fra 5 uker til samme dag. Kommer helt an på. Slimproppen min gikk på torsdag, og det har ennå ikke skjedd noe. Var til kontroll i går, har modnet en del og livmorhalsen var åpen, hadde også en åpning på 1cm, men det kan fortsatt gå dager og uker før noe skjer. er nå 39+3, så jeg håper jo selvsagt ikke det da.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Det gikk nøyaktig et døgn fra slimproppen gikk til fødsel startet.
Supermum ;) Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Jeg hadde 2 tegninger (?) Først en med mye slim og blodtråder sånn i 0900 tiden. Deretter en tydelig slimpropp sånn i 2000 samme dag. Fødselen var i gang kl 0300 på natta. Jordmor sa til meg da jeg ringte; " Gratulerer! Du føder enten i dag.. eller i allefall innen to uker." Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå