Gå til innhold

JEG ER SÅ LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde jeg hadde noen tegn her denne uken/helgen. Men neida...nå er det ingen ting!

Ikke har slimproppen gått og alt er normalt.

Eneste er et bekkent mitt verker enda mer enn tidligere.

Jeg vil bare bli ferdig så jeg kan få se den lille skatten vår.

Funker ikke fullmånen til helgen kommer jeg til å gå bananas!!! ;)

Sorry for at jeg klager.

Men ha ren følelse av at jeg har flere med meg ;)

Lykek til jenter!!

Håper fullmånen funker på oss alle ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg klarer vente til helgen! Men jeg kjenner heller ikke tegn på at fødslen er nær. Nei dette er kjedelig du...

Skrevet

Vi må nok satse på fullmåne helgen tenker jeg.....du er absolutt ikke alene om å vær lei... har termin 3/11...dvs til fredag, og hadde bare den lille prinsessa vår kommet til termin skulle jeg virkelig blitt lykkelig........VIL HA HENNE UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg slenger meg på denne "jeg er så lei"-tråden.

Har ikke termin før om en uke (idag), men er dritt lei forde.

Kan godt skje noe nå.

Tenkte jeg skulle fylle bøtta og sette i gang å vaske alle rutene, kanskje det kan hjelpe...

Prøver alt he he

Skrevet

Jeg er også lei! 7 dager over i dag... Og forkjøla attpåtil! Så jeg sitter bare inne og pimper varm drikke i håp om å komme i form til ting skal skje. Jeg vil så gjerne slippe at de setter i gang kunstig, også gleder jeg meg sånn til å møte ham!

Skrevet

Vil bare si at jeg føler virkelig med dere! Selv har jeg 11 dager til termin, og er lei allerede.. Vet jo at Druå kommer når han kommer, må bare la naturen gå sin gang.

Jeg burde vel egentlig nyte disse siste dagene hvor vi er alene og kan gjøre hva vi vil, type ting. Altså, om kort tid blir livet totalt forandret, dette er de siste dagene hvor livet er som det allitd har vært.

Men åååå, jeg lengter etter å se den lille!

Skrevet

Eg seie meg heilt einig!!! Enda ikkje komen til termin. Anna enn lverk i ryggen den siste veka kan eg ikkje seie at eg har nokre teikn til at fødselen skal begynne snart nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...