Mamma til Mia og Milly Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Hva synes dere om navnet Fillippa på en liten jente. Mamma og de fikk helt panikk, men jeg liker det jeg..... hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februargutt* Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 hmm... Hva med denne stavelsen istede...? Philippa - gresk og betyr, "philos - loving" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Beklager, jeg liker det ikke. Synes det høres ut som -leppa, tenker også på filipens (kvise). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 1. november 2006 #4 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg synes Filippa er et fint navn. Synes det ser best ut med en l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg syntes ikke at det var spesielt pent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 1. november 2006 #6 Del Skrevet 1. november 2006 Det er et veldig fint navn. Hadde jeg fått ei jente ,så skulle hun hete Filippa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 1. november 2006 #7 Del Skrevet 1. november 2006 Filippa er nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 1. november 2006 #8 Del Skrevet 1. november 2006 jeg tror jeg synes det er litt "jålete". og pompøst på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #9 Del Skrevet 2. november 2006 Synes det er kjempestilig!!!! Men finest når du skrive Filippa... synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 2. november 2006 #10 Del Skrevet 2. november 2006 Liker det ikke. Klinger ikke pent og gir ikke gode assosiasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 2. november 2006 #11 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 2. november 2006 #12 Del Skrevet 2. november 2006 jeg skjønner at foreldrene dine fikk panikk, får å si det på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. november 2006 #13 Del Skrevet 3. november 2006 Eg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #14 Del Skrevet 14. november 2006 Synes det er kjempefint! Vurderer det litt selv, men er liksom noe som holder igjen! Er nok litt for redd for andres meninger! Men var det forrige gang og, og da valgte vi et litt uvanlig navn som mange "tygde" litt på! I dag får vi bare komplimenter for det navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kengumamma ♥ kengubarna Skrevet 14. november 2006 #15 Del Skrevet 14. november 2006 assosierer det med klesmerke: Filippa K. , men det er jo egentlig litt fint..spesielt hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 + <3 + <3 Skrevet 14. november 2006 #16 Del Skrevet 14. november 2006 Fint navn! ) Noe ikke alle andre har..liker det... (helst me èn L da = Filippa) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #17 Del Skrevet 15. november 2006 Uff nei... Det er sånn et stygt navn! Tenker på en diger hengende øreflipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå