Gå til innhold

~maria har tvillinger i magen~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har du fått termin 22. du nå? Hadde du ikke egentlig 20. helt til å begynne med? Der kan man se, at vi vet nok som regel bedre enn legene våre.

Jeg tror egentlig ikke at terminene min er no før den 22. jeg heller, for legen har regnet ut den jeg har nå utfra 28 dager syklus og det har jeg jo ikke, får nok heller beskjed om enda senere når det er tid for ul:)

Tvillinger pleier vel å fødes litt før termin de, selvom det er første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...22...men du ser jo helt sikkert på en ul da...når fosteret har blitt litt større...men skal du ta ul før den ordinære??

ja,hvis det blir ks så kommer de en stund før termin ja...vi får se...snakker med jm til uka jeg=)

Skrevet

tvillinger kommer gjerne før tiden:) heldig som slipper vente så lenge maria..men har jo to passasjerer, 1 mer enn oss fleste her inne..

Skrevet

ja..hehe...er gald det er to egentlig jeg=)

Skrevet

Jeg håper min vil holde seg inne så lenge som mulig jeg. Har ikke lyst å presse den ut =( Hjeeeeelp!!!!!!

Vet ikke om det blir no ul utenom, nå synes jeg alt virker så fint der nå, så med mindre jeg blir bekymra igjen, eller begynner å blø no særlig igjen eller noe tror jeg nesten bare jeg skal la h*n vokse og kose seg der inne:) Har blitt mye tryggere etter at jeg begynte å kjenne livmora så godt på magen, for da vet jeg i det minste at h*n har vokst.

Skrevet

ja..kjenner du den???hmm...sikker på at du ikke har to???hehehe

Skrevet

Det var bare en på ul, men det hadde vært typisk min flaks om jeg skulle ha blitt befruktet med et sånt monster som man ser på fil som vokser super-super fort og som kommer ut som en voksen mann... (Så det i en eller annen serie når jeg var liten og har hatt mareritt om det store deler av livet...)

Skrevet

heeeeeeeeeheheheeee....

tror ikke det skjer....tihi....

Skrevet

Jeg er jo ikke helt god i hodet heller da, som går rundt og er bekymra for noe slikt...

Magen er nok bare stor fordi jeg har gått om fem kilo og alt har en tendens til å legge seg der på meg.... Kan ikke tro jeg har gått opp så mye jeg, fikk helt sjokk på den vekta, har aldri i mitt liv veid så mye før. Skummelt. På den annen side er det sikkert en kilo bare i pupper da:)

Skrevet

ja..hehe...fint hvis noe legger seg i puppene...jeg har vel egentlig de samme puppene...jeg trodde de var blitt større,men neida...=(

men du,det er bedre å legge på seg i magen når du er gravid enn i låra/hoftene....

Skrevet

Vet ikke helt om jeg kansi meg enig i det, men så har jeg alltid lagt på meg på magen og veit at jeg kommer til å slite MASSE med å få av meg det jeg legger på ekstra akkuratt der. Moren min har aldri blitt kvitt magen igjen etter at hun født meg, og jeg har veldig den samme fasongen som henne... Jeg synes det er finere i ettertid med litt ekstra rundt rompa og hoftene, for da blir figuren ihvertfall feminin... Nå skal det sies at jeg har lite hofter da. Sikkert derfor jeg synes det, men vil jo alltid ha det motsatt av seg selv.)

Syns du sa at puppa dine hadde vokst jeg? Har de krympet igjen?

jeg klør sånn på utslettet mitt,, legen ba meg kjøpe hydrokortison men jeg har ikke fått vært på apoteket ennå. Har så mye å stresse med med den flyttinga.

Skrevet

ok..best med hofter da ja..hehe...

jeg trodde de hadde vokst da...har nok vokst litt...men har kanskje krympet ja..heheh

Skrevet

Huff, jeg er så treig i dag. Har bare pakket en halv pappeske, og vi som har så dårlig tid da... Blir så sinna på meg selv!

Skrevet

hehe...du må nok lette på stumpen nå ja....

Skrevet

jepp, det er sant, nå kommer mann min hjem også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...