Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg har begynt å klø noe veldig i underlivet, og lurer på om det kan være sopp. Har aldri hatt noe slikt før, men det kommer vel av at jeg nå er gravid. Er det noen som vet om dette smitter? Og hvilken krem bør jeg bruke for å bli kvitt dette?
Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 det er nok sopp.. er meget vanlig når man er gravid uheldigvis smør deg med canesten!! fås kjøpt på apoteket til 100 kr det har ikke smittet hos meg vertfall,sambo har ikke merket noe!
ejiec++ Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 http://www.canesten.no/bayer/Internet_canesten.nsf/content/0972?OpenDocument
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 hei!! huff, ikke særlig ok... har hatt det selv begge mine sv.skap...... kommer å går... er det bare utvendig i inngangen er det fint med krem... enten canesten eller noe annet som står ved sidenav i apotekhylla... husker ikke i farta... den andre er billigere og like bra;-) klør det lengre oppi anbefaler jeg stikkpille.... høres ekkelt ut men funker veldig bra... er sikker på at det forsvinner fortere da... for du tar knekken på det helt fra "toppen" det er smittsomt.... jeg smittet sambo... he, he han maååe bruke krem noen dager.... ble helt bra igjen da!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Det kan smitte har jeg hørt, men d gjorde aldri hos meg da jeg hadde d! Var veldig plaget med det for noen år siden. Vask deg med vann noen ganger til dagen og smør deg med canesten og STRYK TRUSENE DINE ETTER AT DU HAR VASKET DEM (det er veldig vanskelig å vaske vekk soppsporene fra trusen) Det var det eneste som endelig fikk det bort på meg. Og jeg har heller ikke fått det tilbake nå når jeg er gravid! Bruk også løse truser/boxer og ikke mikrofiber (de anbefaler heller ikke g-streng, men d brukte jeg), drikk biola eller youghurt for å forebygge!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Det smitter, og det kan hende sambo/kjæreste får det uten å plages med det sjøl. Problemet da (hvis ikke han også tar behandling) er at han sannsynligvis kommer til å smitte deg tilbake etter at du har blitt kvitt soppen... Så for sikkerhets skyld bør dere nok bruke behandling begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå