Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nok ikke av de som deltar aktivt i diskusjoner her inne, men vet at dere jenter liker gode nyheter. Så derfor vil jeg dele nyheten om at jeg testet positivt forrige fredag. Dvs. at jeg i dag er 5 uker på vei.

Resultatet kom etter andre fryseforsøk i Haugesund, satte inn to egg. Har mistet tidligere flere ganger, i tillegg til en graviditet utenfor livmor. Så det er nok lenge til jeg slipper jubelen løs, men håper selvfølgelig at dette skal vere gangen der alt klaffer. Er uforklarlig barnløs, og mine tidligere graviditeter har skjedd uten medisinsk assistanse. Har hatt ett ordinært IVF forsøk, og fikk 8 egg på frys. Første fryseforsøk gikk ikke, men andre gangen satt det altså.

Som så mange før meg har sagt her inne, så gjelder det å ikke gi opp. Sansynligheten for at det ender bra er større enn det motsatte!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917560-sabina-har-testa-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Gratulerer så mye!

Du får prøve å kose deg med svangerskapet og prøve å ikke tenke for mye på at det kan gå galt. Vet det er enkelt å si, kommer til å være super nærvøs selv jeg siden jeg har mistet 3 ganger selv. Men prøv å hold deg opptatt med andre koselige ting så går det sikkert bra :-)

Klæm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...