Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hvilke erfaringer har dere med det? Har MYE av det, særlig på natten. Det kan gjøre jæ.. vondt noen ganger. Er i min 36 uke. Ellers så har hodet festet seg men har ikke åpning. Flere som har det som meg? Må jeg virkelig gå slik i 4-6 uker til? grøsser...
Tiasmas Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 jepp, har det som deg! Hodet har festet seg hos meg... så det er klart at det er ting som skjer... men kan vel holde på sånn i mange uker har jeg skjønt! har ikke så mye mensmurringer om dagen, men da har jeg noen stikkinger nedover i bekkenet, ikke deilig nei! men er vel bare småtterier i forhold til hva vi har i vente;-) jordmor mente det var teng på modning... får håpe vi slipper å gå over tiden! lykke til. jeg er 36+2 vi har vel nesten lik termin vi da!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Hei! Ja stikningene i underlivet har jeg også, og av og til "inni" om du skjønner. Får smerter opp i skjeden. Alt er bare så individuelt, kan vel liksågodt gå 2 uker over tiden.. Men jeg tenker med de symptomene vi har så burde vi vel ikke det... Lykke til selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå