Gå til innhold

Flere som skal til syden en gang i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei venninne av meg dro til Tyrkia når hun var 6 mnd på vei. Det gikk kjempe bra, men når hun skulle hjem ble hun først nektet. De mente det ikke var forsvarlig for henne og fly hjem. Hun ble selvfølgelig livredd for at hun måtte bli der, men etter undersøkelse på sykehus fikk hun reise hjem. Som hun sier så var det ikke så gøy akkurat da, men nå må vi bare le av det :)

Vi har planar om å reise til Mexico i byrjinga på 2007, men det kjem litt an på forma mi då. Eg blir vanligvis fryykteleg flysjuk (det hjelp ikkje med vanleg reisesjuketablett, eg må ha reseptbelagte midlar) så ser ikkje fram til ein 11-timars tur utan noko anna enn sea band. Men har veldig lyst til å treffe familien før chiquitin kjem, og vi har lyst til å feire bryllaup med familien der borte.

Har i alle fall veldig lyst til og reise, og blir det ikkje tur til Mexico så må vi få oss ein tur ein annan plass, vi er ganske bitt av reisebasillen for og seie det slik ;)

Annonse

Vi skal ei uke til Grand Canaria, og vil da være i uke 10. Var hos legen i dag og fikk noen tips i forhold til hva jeg bør ta hensyn til. Salat bør vi unngå når vi ikke selv har kontrollen med at den blir skikkelig vasket. Iskrem bør vi også unngå. I tillegg gjelder selvsagt de vanlige forholdsreglene mhht mat. Gleder meg jeg til ei uke med total avslapping.

hehe, det er det nok... Har ikkje vore på peninsulaen før, har kjempelyst til og reise dit (men ikkje Cancun el Playa del Carmen då, vil litt lengre ut i "bushen", der det ikkje er så mange turistar)

Men vi skal jo treffe familie, så det blir berre ei veke på stranda, og då sannsynlegvis i Manzanillo eller noko - der er det jo berre meksikanske turistar. Litt meire Mexico enn Playa del Carmen (det er jo omtrent like meksikansk som Gran Canaria er spansk) - men de kjem til og få det supert! Herlege Karibien altså... :)

Annonse

Kan ikkje tenke meg at det skulle vere noko negativt med å reise til Mexico anna enn den lange flyturen. Eg vart ALDRI sjuk (oppkast/diare) då eg budde der, og eg åt alt! Men trur eg har litt sterk mage då, for mannen min (som jo er meksikansk) vart dårleg eit par gongar.

Berre styr unna isbitar på kafear, men vanlegvis er det heilt trygt, ein plar kjøpe store posar med isbitar frå butikken, og ikkje lage sjølve frå krana - så det går sikkert fint!

Dersom du blir tilbudt "ceviche" så er det rå fisk "kokt" med limejuice (nyydeleg godt) og plar vere heilt fersk (når ein er på kysten er jo all sjømaten fersk) men dersom du er skeptisk må du jo berre lytte til kva magekjensla seier deg!

Elles er det kanskje lurt og unngå fersk koriander i maten, den blir ofte ikkje skylt (men vanskeleg og unngå, ein brukar jo koriander til alt!) Og dei sterkaste salsaene (sausane står ofte ute i romtemperatur mesteparten av dagen)

Åh, du er skikkeleg heldig som får ete meksikansk mat! Saknar det heilt utruleg masse. Dei har den beste lauken i verda der borte!! :) Og bra med sol og varme - det blir skikkeleg herleg!

vi skal til grand canaria i januar. er vel 5 mnd på vei da. svigers skal passe ungane,så vi kan bare være kjærester og kose oss i lag i ein uke. ser det er mage som skal til grand canaria, hadde det vært samtidig kunne vi jo hatt bim treff he he.måtte vel vert det første i sitt slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...