Gå til innhold

har dere barn med samme mann? :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei - har en datter på 14 år som jeg er veldig stolt av! Den gangen var jeg 17 år, gikk på gymnaset og ventet barn... Vi startet alene men fikk etterhvert en flott ektemann og pappa i hus. Nå har vi vært sammen i ni år, gift i 6,5 og har enda en nydelig datter på 4,5 år. Min mann er pappa til begge og den eldste har valgt å ta hans etternavn på lik linje som oss andre.

Vi trodde faktisk at det var det, men jammen er det ikke en liten til på vei. :-). Rart, egentlig. Å skulle ha tre så spredt, mener jeg. Det artige er at våre to jenter oppfører seg slik som skikkelige søsken skal være med både lek, krangling, latter og gråt. Tror det blir veldig stas med en liten til når sommeren kommer.

• 2 uker senere...

Har same pappa til alle mine jente 12,5 gutt 10,2 jente 8,3 venter nr 4 i juni. vi har hvert sammen siden jeg var 17,5 og han 19 . Vi har hvert sammen i snart 16 år .gift i 12,5 år ,og er fortsatt veldig glad i hverandre. Vi har hvert heldige vi !!!! Her gleder alle seg over den lille som vokser i mammas mage.

• 1 måned senere...

Annonse

Heisann...

Er gravid i uke 10 + med 3. barnet og med samme mannen... har vært gift i noen år nå :-) Vi har d aller tiders sammen og har hatt det hele tiden, koser oss og gleder oss masse til å bli foreldre igjen... Ja vi er utrolig heldige som har den muligheten til å bli foreldre...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...