Gå til innhold

har dere barn med samme mann? :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! bare lurer... jeg venter nr 3 med samme mann... vi har det fint sammen... åssen er det med dere?? har barna samme far og hvor mange har dere?? lykke til alle sammen!! vi er heldige som får oppleve å bli mødre igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter tredje barn med samme mann. (Gift)

Skrevet

Hei.jeg venter nr 5 og det er med samme mann. vi har det veldig fint sammen og er gift. vi gleder oss over at vi venter enda en liten skjønnhet, men det blir vel den siste. Tror det er fint for barn og ha mange søsken.

Skrevet

absolutt enig med deg amela. 78.. en berikelse å ha mange søsken!! jeg har selv seks søstre.... vi har utrolig glede av hverandre

Skrevet

Jeg venter nr 2 med samme mann!=)

Skrevet

Jeg venter nr 3og 4 med mannen min. Jeg har en datter på 6 fra et tidligere forhold, en sønn på 2 år sammen med min mann. Vi har vært sammen siden jenta vår var 2,5år så mannen min kaller henne bestevennen sin =)

Skrevet

Jeg og samboren min venter vårt første barn sammen nå. Jeg har selv en gutt på 7 fra et tidligere forhold

Skrevet

Venter nr 2 med samme mann, ja. Er bare 19mnd mellom dem...

Skrevet

jeg og min mann venter nr 2 i mars! :)

vi har det veldig fint sammen, jeg er heldig! :)

Skrevet

Dette er nr. 2, jeg har ei jente på 5 fra tidligere forhold, men mannen min behandler henne som sin egen :)

Skrevet

jeg venter nr. 4 med samme mann. Har værtgift i 6 år og har fra før 2 jenter på 10 og 7 og en gutt på 2

Skrevet

hei hei...

Ja.. jeg venter nr. 3 i disse dager... og alle har samme pappa ja :)

Skrevet

jeg venter barn nummer 3 med mann nummer 3.

Skrevet

nei, men han blir\er like mye pappa til begge:)

Skrevet

venter nr fire med samme mann :-) Men dette er første som mann og kone ;-)

Skrevet

Veldig bra svart mrs.golddigger =)

Skrevet

Herer det samme pappa ja. Så fornøyd med pappan til førstemann at det måtte prøves igjen:-)

Skrevet

Hei. Jeg har tre barn med samme mann. Venter nr 4 nå. Vi har vært sammen i over 11 år og vært gift i fem år. :-)

Nå gleder vi oss alle sammen til lillegutt kommer i februar. :-)

Skrevet

jeg venter nr tre med min kjære, vi får tre på tre og et halvt år :)

Vi har 8 år som samboere bak oss :)

Skrevet

Jeg venter barn nummer to med mann nummer to. Han og min datter på fem er lekekamerater og trives så godt sammen,så!!Gleder oss til å fortelle henne at hun skal få sin etterlengtede lille søsken:)

Skrevet

Har snart 5 barn og en liten engel med samme mann. Vi har vært sammen i 12 år og gift i 6. Vi har det fint sammen.

Skrevet

Jeg har en gutt på 8 år...hans far gikk bort når gutten var 4 år....Nå er jeg forlovet og venter barn nr.3...Så jeg har 1 barn med avdød eks og snart 2 med forloveden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...