Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger barnet ditt dagmamma fram til neste barnehageår? Jeg har en ledig plass fra jan-aug.

Har to egne gutter på 5 og 1 år, den eldste går i barnehage. Skal i tillegg til min egen ettåring ha to dagbarn (en ledig plass).

Jeg er utdannet barnevernpedagog, og har jobbet både som assistent og pedagogisk leder på småbarnsavdeling i barnehage. Dere kan få ref om ønskelig.

Vi bor i enebolig med romslig tomt i barnevennlig område på Vingnes.

Åpningstid fra 0730 til 1630.

Betaler skatt.

Tlf 61262872 / 99400435

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6917122-dagmamma-ledig-p%C3%A5-lillehammer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette hørtes jo egentlig supert ut!! kan du ikke bo litt nermere byen da:o) Jeg får kanskje jobb i hamar og da må jeg nemlig enten levere 07 og hente 17 eller så må dagmammaen være i sentrum slik at mannen min (som ikke har bil pga synsproblemer) kan følge og hente. Aller helst det siste...

men kan dytte for deg da, siden vi er barnevernpedagoger begge to;o)

• 2 uker senere...

Annonse

Heisann!

Jeg er interessert:) Vil gjerne høre mer. Bor i Moelv frem til sommeren 2007. Er psykologistudent med en sønn som fyller 1år 8.februar. Er egentlig ikke noe problem med avstanden for min del grunnet min sønns besteforeldre jobber i Lillehammer. Vil gjerne høre litt mer om hvor mye du eventuelt kan passe, pris osv.

Send meg gjerne mail: [email protected]

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...