Gå til innhold

Magasiner om graviditet. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg bladet Gravid så fort det kom i handelen. Det er utlest og vrengt, lest opp/ned og baklengst..

Noen som har tips om andre blad i handelen?? -jeg vet ikke om noe annet enn bladet Gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet heller ikke om noen andre.... i enkelte narvesen kiosker, kan det finnes noen svenske!

Skrevet

Jeg har hatt samme spørsmål inne tidligere og fikk få svar. Selv ei som hadde vært på jakt etter gravidblader i England fant ingenting. Jeg husker fra min forrige graviditet at om jeg var heldig kunne jeg finne gravidblader fra Sv og Dk i enkelte Narvesenkiosker.

Skrevet

Jeg har kjøpt to engelske graviditetsblader (1 i Norge på Narvesen og 1 i England), men husker i farten ikke hva de heter... Kan sjekke i kveld når jeg kommer hjem.

Skrevet

Utrolig dårlig med blader da synes jeg.. Gravid kommer jo bare annenhver mnd!! Jeg er jo nærmest ferdig før neste blad kommer. -Og da har jeg fått med meg 3 utgivelser...

Skrevet

Jeg har kjøpt et svenskt et, samt 2 eller 3 britiske. Så jo, de finnes! I England kunne man jo velge og vrake! Men om man får kjøpt de her, vet jeg ikke.. Ville prøvd en stor Narvesen-kiosk, de som er spesialisrt på blader. Er det ingen der du bor, ring på en og spør om de evt sender :-)

Skrevet

Hva med de BAM bladene man får hos jordmor? Det finnes et som heter BAM Gravid, BAM spedbarn og BAM nyfødt (sistnevnte fikk jeg på sykehuset etter forrige fødsel) Tror ikke disse er å få kjøpt i butikk, men tror du kan bestille/abonnere på de.

http://www.bam.no/

Skrevet

Takker for tipset! :) Det er vel Narvesen i Trondheim vettæ... :)

Skrevet

De to engelske magasinene som jeg har kjøpt heter Pregnancy & child (www.juniormagazine.co.uk) og Pregnancy & birth (www.pregnancyandbirthmagazine.co.uk). Husker i farten ikke hvilket jeg kjøpte på Narvesen og hvilket jeg kjøpte i England. Tror du kan høre med Narvesen hvilke blader de har, og tror de evt. også kan bestille blader for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...