Gå til innhold

For en dritt dag idag!!!! *sutresutre*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg Hannah, ikke noe festlig å befinne seg i ingenmanssland så sender deg en stor trøsteklem:)

Du har jo mange symtomer da! Husk at mange ikke tester positivt før en stund over ikm!

Hvor lange sykluser pleier du å ha? Og når tror du ikm er? Kikket på charten din, kanskje mot slutten av denne uken?

Jeg har pleid å ha sykluser på 25-27 dager..Måler tempen dette er 3 mnd..Men første ff fant el.. den kom på dag 22 og nå er jeg 11 dpo.. Så det kan jo bare være tidlig.. Men jeg skulle ikke teste og jeg skulle ikke lete etter symptmer, men når man går så langt over det man pleier så kommer da symptomene..... Har ALDRI hatt sykluser over 30 dager jeg......

Uffda... saa kjedelig det der! Foeler med deg!

Men finn paa noe, og faa tida til aa fly, og test igjen om et par dager!

Oensker deg i allefall lykke til, og sender en stor troesteklem, og krysser fingra for deg!!

I dag fryser jeg rompa av meg og det er masse snø ute.. så jeg føler ikke for å gjøre noe som helst.. hehe..Så da ligger jeg bare i senga å sløver med pc.. hehe.. kanskje hendte inn varmeovnen til soverommet???

Bare hodepinen kan forsvinne så jeg greier å stå opp! Har tatt paracet da, men har jo egentlig veldig lust på ibux....

Vi får lage noen ekstra varme tråder her, jeg fryser også noe innmari.

Hva er poenget med sånn bråkulde lissom .- det skal være en jevn nedgang slik at jeg rekker å grave frem strømpebukser, tykke sko og kjøpe ny vinterjakke.

Ikke det tullet her som gjorde at jeg måtte stupdykke med lommelykt inni skapet (som jeg ja har utsatt å rydde i) for å finne sko, såler og strømpebukse idag kl 06:30..

Og den vinden da, hvem gjør den godt for lissom?? Nei, bare tull alt sammen!

Jeg håper du er sanndrømt og at du blir foort smertefri og varm!

Annonse

de sier jo at paracet er bedre for hodepine, er noe med virkestoffene. Ibux er bra mot tannverk og tante rød smerter.

For sikkerhetsskyld så tåler jeg ikke ibux jeg da og er ikke nevneverdig glad i å svelge piller, så jeg må ta de avlange paracet som er dobbelt så sterke. De har sånt spes lag utenpå som gjør det lettere å svelge..

godt at du er varmere da, jeg måtte ut en tur i stad og måtte kaste meg over vannkokern i det jeg kom inn. huttetu

Skal gi deg noe fakta som kan trøste deg her: Hvis du ikke fant EL før dag 22 så kan du ikke forvente IKM før dag 36 siden det vanligvis tar 14 dager fra EL til IKM. Det kan vel gå opptil 16 dager fra EL til IKM også.

Jeg tror derfor at du tester litt for tidlig nå. Vent til lørdag eller søndag og hvis tanta ikke har dukka opp da kan du prøve å teste igjen.

Krysser fingrene for deg siden du har så mange fine symptomer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...