Gå til innhold

Barselgruppe i tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja æ e eni i det:) da sir vi kl 12 på le cafe på jekta da!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp!

Skrevet

får dytte litt jeg også:)

Skrevet

opp!

Skrevet

der va vi øverst igjen:)

så lenge det varte;)

Skrevet

Da kommer vi og til Le Cafe på jekta. Det bruke å være veldig mange med vogne dær, så kanskje vi kan ha nåkka på borde, sånn at vi vet kor vi skal hendvende oss!

Skrevet

hehe! ja det e jo endel vogner der..ka vi ska ha på bordet??

Skrevet

Det høres lurt ut!! Gidder en av dere å være bamseansvarlig? Den personen bør kanskje komme litt tidlig sånn at hun er der til folk begynner å møte opp?

Skulle gjerne meldt meg frivillig, men skal på UNN med vesle jenta, og der er de fæl til å somle, så mulig jeg blir litt sent ferdig... :)

Skrevet

æ og ho saraogprinsen love å komme litt tidligere med guttan vårs og en bamse!!

Skrevet

opp!

Skrevet

JIPPI, det snør ikke!!!

dytte dytte!

Skrevet

kan ikke noen skrive på dibb-treff at det blir treff

Skrevet

kjære dæ..det va vel ingentingå måtte være anonym for!

nu e det gjort!sikkert ingen som har tenkt på det!

Skrevet

^

l

^

l

Skrevet

lille-snupp: det va virkelig et supert iniativ du tok altså!!

æ e søkkimponert!! det virke jo som at MASSE folk kommer:) æ kjenn æ glæde mæ skikkeli..men det blir vel så masse folk at man ikek får snakka me alle. det her blir så arti! tenkte å ikke ta me vogna inn hvis æ kjøre, det kommer til å bli texas me alle vognan der!!!

Skrevet

He he, e jammen meg litt overraska sjøl!! Men er tydeligvis mange som ikke har fått seg barselgruppe via helsestasjon og sånn så.. For min del må jeg nok ha vogn, for jeg hakke lappen;)

Bler antakelig skikkelig kaotiske tilstander ja, men sånt får man bare regne med!! Er jo egentlig bra der kommer så mange, for da er man sikker på å finne noen man "klikker" med, og det er jo garantert flere unger på samme alder:)

Vi skal på UNN på mandag, så er ikke sikker på om jeg kjem tidsnok, men jeg dukke nok opp til slutt:)

Glede oss masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...